Pertti Lode

Apua tarvitsisi.

100 viestiä aiheessa

Voisiko joku neuvoa kuinka vaakataso linjan voisi korjata kun lentokone kyntää nokka alaspäin,

Ei ole kysymys trimmauksesta vaan attä saisi pyrstön hiukan alaspäin ehkä noin 3-5 astetta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko joku neuvoa kuinka vaakataso linjan voisi korjata kun lentokone kyntää nokka alaspäin,

Ei ole kysymys trimmauksesta vaan attä saisi pyrstön hiukan alaspäin ehkä noin 3-5 astetta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietoa tarvittaisiin:

- Mikä simu?

- Mikä kone?

- Millä ohjelmalla payload&fuel lastattu sisään?

- Missä lennon vaiheessa

- Onko laipat ylhäällä :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietoa tarvittaisiin:

- Mikä simu?

- Mikä kone?

- Millä ohjelmalla payload&fuel lastattu sisään?

- Missä lennon vaiheessa

- Onko laipat ylhäällä :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haluan vain tietoa missä cfg:ssä muutetaan numeroja ja jos voi muuttaa että kone lentää vaakasuorassa tai hieman nokka ylöspäin.

Kyllä mä sen olen nähnyt että laipat eivät ole ulkona, kone on Alabeon c 195

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haluan vain tietoa missä cfg:ssä muutetaan numeroja ja jos voi muuttaa että kone lentää vaakasuorassa tai hieman nokka ylöspäin.

Kyllä mä sen olen nähnyt että laipat eivät ole ulkona, kone on Alabeon c 195

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitanee olla FDE-puolella se arvo, voin olla väärässäkin.

Voisitko olla hieman tarkempi missä se on ja mitä siellä pitää muuttaa?

Minä kun en ole expertti noissa asioissa, osaan vain käynnistää tietokoneen ja simun

Se menee tällä tavoin

[ attachment removed / expired ]

saa mennä hangaarin nurkkaan seisoon, ei tolla viitsi lennellä kun se tuollain menee

Nyt se on kuin haluan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitanee olla FDE-puolella se arvo, voin olla väärässäkin.

Voisitko olla hieman tarkempi missä se on ja mitä siellä pitää muuttaa?

Minä kun en ole expertti noissa asioissa, osaan vain käynnistää tietokoneen ja simun

Se menee tällä tavoin

saa mennä hangaarin nurkkaan seisoon, ei tolla viitsi lennellä kun se tuollain menee

Nyt se on kuin haluan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FDE on se .air-tiedosto model-hakemistossa. AirEd-ohjelmalla ilmeisesti pystyy FS2000-FS2004 versioiden air-filuja muokkailemaan. Kokemusta ko. ohjelmasta ei ole, kunhan tuli sillä myyttisellä Googlella vastaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FDE on se .air-tiedosto model-hakemistossa. AirEd-ohjelmalla ilmeisesti pystyy FS2000-FS2004 versioiden air-filuja muokkailemaan. Kokemusta ko. ohjelmasta ei ole, kunhan tuli sillä myyttisellä Googlella vastaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Väitätkö siis, että koneen lentomallinnus on väärin tehty ja se ei lennä oikeassa asennossa? Vai etkö halua, että se lentää oikeassa asennossa?

Alabeon koneita on kyllä kehuttu paljon. Vaikea olisi uskoa, että lentoasento olisi väärä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Väitätkö siis, että koneen lentomallinnus on väärin tehty ja se ei lennä oikeassa asennossa? Vai etkö halua, että se lentää oikeassa asennossa?

Alabeon koneita on kyllä kehuttu paljon. Vaikea olisi uskoa, että lentoasento olisi väärä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kyllä väitän, ei se tarvii lentomallinnus olla väärin  vaan koneen aseto ilmassa ei ole oikein, jos oikea kone menee tuolla tavalla niin se ei pysy ilmassa kun siiven asento näyttää alaspäin horisonttiin nähden. kato sitä kuvaa jonka olen laittanut mukaan

Se on selvä että haluan sen lentävän oikeassa asennossa, sitähän tässä olen kysellyt,

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kyllä väitän, ei se tarvii lentomallinnus olla väärin  vaan koneen aseto ilmassa ei ole oikein, jos oikea kone menee tuolla tavalla niin se ei pysy ilmassa kun siiven asento näyttää alaspäin horisonttiin nähden. kato sitä kuvaa jonka olen laittanut mukaan

Se on selvä että haluan sen lentävän oikeassa asennossa, sitähän tässä olen kysellyt,

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisikö sitten kysyä Alabeolta asiasta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisikö sitten kysyä Alabeolta asiasta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voihan se oikea kone olla suunniteltu niin, että se "ui" nokka alhaalla. Muutenhan ei nokan yli juuri näkisi mitään. Siiven kohtauskulmasta kai tässä on kysymys.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään