Guest JoniKoljonen

FSX päivän pituus

16 viestiä aiheessa

Onkos mitään ohjelmaa tai vastaavaa muuttamaan fsx:n päivän pituutta?tuppaa kesäisin tulla pimeetä jo 8 aikaan illalla.FS real time ohjelmasta olen jotain kuullut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos mitään ohjelmaa tai vastaavaa muuttamaan fsx:n päivän pituutta?tuppaa kesäisin tulla pimeetä jo 8 aikaan illalla.FS real time ohjelmasta olen jotain kuullut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSRealTime käytössä. Suosittelen :thmbup:.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSRealTime käytössä. Suosittelen :thmbup:.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo. Se oli muistaakseni niin, että 10 dollaria on minimi maksu ja siitä ylöspäin voi maksaa hyväntahtosuuttaan :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo. Se oli muistaakseni niin, että 10 dollaria on minimi maksu ja siitä ylöspäin voi maksaa hyväntahtosuuttaan :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy laittaa huomenna ostoon.Sen verran testasin että ei taida olla mitään väliä paljon oikea kello?.Testasin niin EFHK:lla oli 4 aikaan vielä melko hämärää niin kuin pitää tähän aikaa vuodesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy laittaa huomenna ostoon.Sen verran testasin että ei taida olla mitään väliä paljon oikea kello?.Testasin niin EFHK:lla oli 4 aikaan vielä melko hämärää niin kuin pitää tähän aikaa vuodesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo. Hyvää jälkeä ovat tehneet ja on kyllä nyt ainakin sen 10:n dollarin väärtti :thmbup:.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo. Hyvää jälkeä ovat tehneet ja on kyllä nyt ainakin sen 10:n dollarin väärtti :thmbup:.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosittelen ehdottomasti hankkimaan tuon. Kaikkein tärkein ominaisuus siinä on se, että se korjaa aikavyöhykkeet kohdalleen joka puolella maailmaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosittelen ehdottomasti hankkimaan tuon. Kaikkein tärkein ominaisuus siinä on se, että se korjaa aikavyöhykkeet kohdalleen joka puolella maailmaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään