Guest Anttiiii

Autopilotin käyttö

17 viestiä aiheessa

Minulla on tuo flight simulator x ollut vähän aikaa ja tuli vaan mieleen,että mitenköhän tuota autopilottia käytetään? Olen nimittäin melkoinen tunari noissa kentille lähestymisissä. Olisi kiva jos joku viitsisi kunnolliset ohjeet väsätä tämmöselle aloittelijalle. Pitäs tietää että mitenkä sen koneen saa lentämään sitä reittiä ja silleen. Kiitos jos joku jaksaa ohjeet laittaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSX:n omilla koneilla näin ei pysty tekemään. Kokeile vasFMC- nimistä ohjelmaa. Sillä se onnistuu joten kuten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta jos haluan lentää vaikka Helsingistä Ouluun niin pitääkö se koko matka muka ohjata manuaalisesti??

FSX:n ola flightplanner syöttää automaattisesti defukoneiden GPS:ään reitin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSX:n ola flightplanner syöttää automaattisesti defukoneiden GPS:ään reitin.

Kyllä sillä voi ohjelmoida muitakin koneita kuin vain defu,  mutta lopussa kun on lasku edessä niin silloin otan itse sarvet käsiin ja on sitä alas tultu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kertookaapa joku nyt ihan sillein että idioottikin ymmärtää että miten käytetään boeing 737 autopilottia?

Tervehdys!

Muistaakseni FSX:n mukana tulee erinomaisen hyvä lentokoulupaketti joka on syytä käydä läpi. Ainakin jossakin ohjelmaversioissa aloittelijan ohjeet ovat olleet jopa suomeksi. Kannattaa tutkia ne asennuslevyt läpi.

Niin jos nyt lentäjäuran alkuvaiheessa oppii tekemään perusasioita väärällä tavalla, niitä on erittäin hankala korjata myöhemmin. Opettele lentämään ensin ilman autopilottia. Teet nousuja ja laskuja samalla kentällä. Ja unohda B737 ja hyppää Cessnan puikkoihin. Ehdit lentää isoilla linnuilla myöhemminkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt sain tuon koneen lentämään flight plannerin avulla paikasta toiseen mutta mites se laskeutuminen?

Renkaaat alas, laipat alas, nokkaa alas, tehot pois confused.gif

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään