Guest macklin

Maisemien (scenery) latautuminen FS9?

2 viestiä aiheessa

Moro!

Tällainen yleisluontoinen kysymys. Mitkä tietokoneen osista vaikuttaa eniten maisemien (scenery:jen) latautumiseen FS9:ssä lennon aikana, prosessori,näytönohjain tai muisti? Ongelma on että ajoittain lennon aikana ilmestyy simulaattorin latausikkuna ja näyttää lataavan maisemaa esim. pilviä, jonka jälkeen lento jatkuu normaalisti. Yleisesti framet pysysyvät hyvin 30/fps  johon olen rajoittimen asettanut. Muutaman kerran on tullut kaatumisia jotka vaikuttaisivat liittyvän tähän ilmiöön, lisäksi pitkillä lennoilla yli 4 tuntia tulee vällillä ilmoitus muistin loppumisesta. Tällaisia juttuja tällä kertaa.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aikoinaan minulla tapahtui sama asia, kun lähdin esim. EFHK:lta n, 20 mailia länteen. Maisemien latautuminen tapahtui, kun olin asentanut simun (FS 2004) uudelleen hankkimaani tehokkaampaan tietokoneeseen.

Sitten keksin asentaa lisäosan Timezone, joka laittaa simun aikavyöhykeet oikeammin kuin  mitä ne ovat vakiona. Tämä lisäosa lopetti kesken lentojen tulleet maisemalataukset. Lisäosa on ilmainen ja siihen kannattaa asentaa mysö kaikki patsit (3-4 kpl, en muista tarkemmin).

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään