Guest seme

Active Sky Next - Käyttökokemuksia

9 viestiä aiheessa

Moi Kaikki,

Olen ahkera FSX harrastaja, sen mitä nyt ehtii työn ja perheen lomassa harrastamaan:) Olen melko uusi näillä foorumeilla, mutta nyt halusin jakaa jotain, mistä olen kuullut paljon kysyttävän. "Onko tuo Active Sky Next ostamisen arvoinen?".

Sanoisin että kyllä on, itse päivitin AS 2012 tähän Nextiin ja voi pojat että on melkoinen parannus. Oikeasti tällainen noviisi harrastaja, jolla ei ole älyttömästi aikaa tuhlata kaikenlaiseen säätämiseen, kun lentääkin pitäisi, niin tämän Nextin myötä on kyllä sääohjelman hallinta helpottunut ja nopeutunut.

En ole vielä AS historiassa niin helposti ja nopeasti ladannut historia säätä kuin Nextissä. Sen lisäksi se on erittäinkin tarkka mallintamaan vallitsevia sääolosuhteita. Hyvä esimerkki viime perjantailta (7.2) kun EFHK:lla vallitsi melkoinen sumu. Testasin huvikseni mallinnusta pari päivää myöhemmin. Latasin NGX:n portille 24, NEXT tulille ja historiasta oikea päivämäärä ja haluttu kellonaika. Ei mennyt aikaakaan kun näkyvyys tippui ja voisin sanoa että hyvinkin lähellä sitä mitä itse perjantaina ikkunasta näki ulos.

Tämän lisäksi lyhyen käyttökokemuksen perusteella, myös pilvet ja niiden "ilmestyminen" tai "häviäminen" on toteutettu loistavasti. Enää ei tunnu siltä että yks kaks pilviä ei ole missään, vaikka sääennusteen mukaan pitäisi olla. Nyt pilven läpi lentäminen tuntuu oikeasti siltä että lennetään pilven läpi:) overcast on oikeasti overcast:)

Tämän viestin laitoin tänne innostuneena siitä, että viimeinkin on sääohjelma joka on ns. "as real as it gets". Hieno ohjelma ja suosittelen lämpimästi niille jotka miettii tuoko tämä mitään uutta AS2012 verrattuna.

Tähän kun lisää REXin tekstuurit niin avot! :)

Mukavaa lentelyä kaikille

T. Seme

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseäni on myös miellyttänyt käytön vaivattomuus ja aito pilvikatto ja paksut pilvikerrokset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alussa aika isot vaikeudet, mutta support ratkaisi jonkun ajan kuluttua. Muuten olen tyytyväinen tähän  :thmbup:.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Piti tähän vielä laittaa pari kuvaotosta, kun mielestäni ensimmäistä kertaa pilvet on pilviä ja niistä voi lentää ulos :)

Ehkä vähän hypetystä mutta olen kuitenkin tosi tyytyväinen :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitähän se on perhana sentään ;D Itellä listalla to REX 4, nyt on REX Essential + Overdrive....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pientä ongelmaa ilmeni. Lentelin Vatsimissa ja ASN näyttäisi jättävän jostain syystä koneen väärälle lentopinnalle. Eli koneen oma baro STD asennossa ja lentokorkeus FL370. QuteScoopista ja Vatspysta katsottuna koneen korkeus oli kuitenkin FL 364. Saman tien kun ASN:n sammutti lähti PMDG 738 kapuamaan pinnalle 370. Missäköhän mättää? Noh, aamusella Budapestissä kaikki muut koneet olivat 50 jalkaa korkeammalla ja leijuivat ilmassa... FSX, FTX GLobal ja FTX Vector käytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään