Guest colnago

fsx product key

18 viestiä aiheessa

Jouduin asentamaan FSX uudestaan,mutta tuli ongelmia en saa lisättyä product  key koodia.Poistin edellisen asennuksen Remove toiminnon kautta ja poistin kaikki tiedostot edellisestä asennuksesta. Nyt kun asensin uudestaan niin peli ei kysynyt product key koodia lainkaan, pelaan toisiin koneisiin ei tule edes mittaristoa. Kysymys kuuluu miten voin aktivoida pelin uudestaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jouduin asentamaan FSX uudestaan,mutta tuli ongelmia en saa lisättyä product  key koodia.Poistin edellisen asennuksen Remove toiminnon kautta ja poistin kaikki tiedostot edellisestä asennuksesta. Nyt kun asensin uudestaan niin peli ei kysynyt product key koodia lainkaan, pelaan toisiin koneisiin ei tule edes mittaristoa. Kysymys kuuluu miten voin aktivoida pelin uudestaan?

Jollen väärin muista niin ei sinun tarvii aktivoida FSX jollet ole uudestaan asentanut Windowsia W7 tai W8. mikä se nyt onkaan

Eikä ne mittarit häviä sen aktivoinnin puutteesta se FSX on asentunut jotenkin väärin, saat asentaa sen uudestaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jollen minä muista väärin, niin se rekisteri pitää putsata kaikesta FSX:ään liittyvästä ennen kuin uudelleenrekisteröinti onnistuu. Laitoin joskus tänne step by step-ohjeenkin siitä, miten tuo tehdään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikä sitä rekisteröintiä tehdä asennuksen yhteydessä vaan jälkeenpäin josta voi valita nyt heti tai tulevaisuudessa, mutta FS voi käyttää noin .30/.45min ilman rekisteröintiä että näkee jos se toimii kuin pitää

Minä en ole tuota rekisteriä koskaan putsannut ja olen aina ottanut sen simun pois (Kontrollpanel) kautta, "mikä se on suomeksi" ja olen sen aina saanut toimimaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikä sitä rekisteröintiä tehdä asennuksen yhteydessä vaan jälkeenpäin josta voi valita nyt heti tai tulevaisuudessa, mutta FS voi käyttää noin .30/.45min ilman rekisteröintiä että näkee jos se toimii kuin pitää

Minä en ole tuota rekisteriä koskaan putsannut ja olen aina ottanut sen simun pois (Kontrollpanel) kautta, "mikä se on suomeksi" ja olen sen aina saanut toimimaan

No jaa - minä en ole saanut aktivoitua simua koskaan ennen kuin olen poistanut kaikki vanhaan asennukseen viittavaat kansiot (FS9.1 / FSX) ja rekisterimerkinnät tietokoneen rekisteristä eikä kyseessä ole pelkästään minun oma mutuilu - Google kertoo lukuisista samankaltaisista asioista huolimatta siitä, oletko käyttänyt Ohjauspaneelin kautta poistamista vai et - kaikki ei kuitenkaan poistu, mutta hyvä asia on se, että sinulla on toiminut  ilmankin - tosin aika outoa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jollen minä muista väärin, niin se rekisteri pitää putsata kaikesta FSX:ään liittyvästä ennen kuin uudelleenrekisteröinti onnistuu. Laitoin joskus tänne step by step-ohjeenkin siitä, miten tuo tehdään.

Etsipä se viestisi Rolf ja laita se tuonne alueelle "Käytännön vinkkejä ja oppaita Flight Simulatoriin" ellei se ole jo siellä. Tästä FSX:n ja FS2004:nkin poistamisesta ja uudelleen asennuksesta kyselään usein.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Etsipä se viestisi Rolf ja laita se tuonne alueelle "Käytännön vinkkejä ja oppaita Flight Simulatoriin" ellei se ole jo siellä. Tästä FSX:n ja FS2004:nkin poistamisesta ja uudelleen asennuksesta kyselään usein.

Tässähän tämä - hakutoiminnollakin löytyy. Kuvat puuttuvat, mutta onhan tuossa sinun tekemäsi tekstimuotoinen ohje:

http://conv.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,103133.msg1361708.html#msg1361708

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen poistanut ja uudelleenasentanut fsx:n useita kertoja ja aina se on asentunut oikein, kysynyt koodit ja hyväksynyt sen ilman mitään häikkää.

Olen poistanut sen laittamalla asennus- dvd:n koneeseen ja valinnut sitten repair/remove- valinnasta "remove". Ehkei kannata poistaa ohjauspaanelin ja "Poista ohjelma" kautta ollenkaan.

Win 7

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko asentanut ohjelman samaan tietokoneeseen uudestaan vai johonkin toiseen?

Tietääkö kukaan, jos haluan poistaa ohkelman koneesta A ja asentaa sen koneeseen B miten tämä hoidetaan, vai onko se mahdollista laisinkaan? Jossain mainittiin kaksi aktivointioikeutta per tuote, mutta voiko aktivoinnin purkaa ja käyttää uudestaan? Jos ei niin aika fitimäinen homma kun kuitenkin tietokoneen päivittää jossain vaiheessa ja ihan varmasti monta kertaa niin joutuuko ostamaan uuden simun joka toisella tietokoneen päivityskierroksella? Ulla on standardiversio käytössä (fsx) ja hankin juuri gold version, mutta enpä ole asentanut vielä ennenkuin selviää tämä kyssäri, nimittäin kun tarkotus on hommata parempi tietokone kohta ja ei kiinnostais turhaa kuluttaa "lisenssiä" vanhaan koneeseen.

Itse olen poistanut ja uudelleenasentanut fsx:n useita kertoja ja aina se on asentunut oikein, kysynyt koodit ja hyväksynyt sen ilman mitään häikkää.

Olen poistanut sen laittamalla asennus- dvd:n koneeseen ja valinnut sitten repair/remove- valinnasta "remove". Ehkei kannata poistaa ohjauspaanelin ja "Poista ohjelma" kautta ollenkaan.

Win 7

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Tietääkö kukaan, jos haluan poistaa ohkelman koneesta A ja asentaa sen koneeseen B miten tämä hoidetaan, vai onko se mahdollista laisinkaan? Jossain mainittiin kaksi aktivointioikeutta per tuote, mutta voiko aktivoinnin purkaa ja käyttää uudestaan?

Olen asentanut FSX:n samalla lisenssllä ainakin kolmeen eri systeemiin, ei mitään ongelmia, ihan vain ohjauspaneelin kautta olen poistanut FSX:n ennen asentamista uudelle koneelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko käyttänyt microsoftin asiakaspalvelusta saamaasi samaa koodia joka asennuskerta vai oletko soitanut tai netin kautta ladannut joka kerta uuden varmistuskoodin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on vissiin neljäs konekokoonpano menossa FSX:n hankkimisen jälkeen, ja asentaminen uuteen kokoonpanoon on aina onnistunut ilman kikkailuja.  Kuitenkin yhden kerran se ei kysellyt aktivointia ollenkaan, mutta toimi ihan oikein kuitenkin.  Ihmettelin, mutta sitten viimein Win8:aan siirtymisen jälkeen asennus taas vaati aktivoinnin normaalisti.  Havainnot uudelleen asennuksista ja tulevaisuuden murheiden minimoinnista:  Jos mahdollista, niin

1. Poista FSX:n asennus käyttäen asennus DVD 1:stä siten, että ensin poistat Accelerationin sen omalla DVD:llä, sen jälkeen FSX:n tämän DVD 1:llä.

2. Voit putsata pois FSX-kansiot ja rekisterimerkinnät kuten kaverit edellä esittivät, mutta mulla se ei ole ollut välttämätöntä edes entiseen koneeseen asennettaessa.

Nyt pitäisi uudelleen asennuksen ja aktivoinnin sujua normaalisti !

Kari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika omituiselta kuulostaa, miksi tuotteessa yleensä on olemassa aktivointikoodin kysely microfoftilta, jos sitä ei kysytä joka kerralla. Ja mitä hyötyä koodista on, jos ohelma asentuu useisiin koneisiin. Vai onko kyseessä semmonen juttu, että jos netin kautta pelailee, niin toimii vain yhdestä koneesa kerrallaan netissä. Oliko edellisellä kirjoittajalla kyseessä täysin uusi tietokone, johon asensi? Jos koneeseen on vain vaihdettu joku komponentti, ohjelma kai tulkitsee silti olevansa samassa koneessa. Jos asennan ohjelman täysin toiseen koneeseen, mitä merkitystä on putsata vanhan koneen rekisterit? Nyt kaverit faktaa pöytään, jos joku oikeasti tietää miten homma on, voiko fsx:n asentaa uuteen kompuutteriin monta kertaa ongelmitta, eli jos laitan koneet riviinpöydälle ja lataan kaikkiin ohjelman niin onnistuuko samalla aktivointikoodilla :-) ainiin, pitäsköhän lukea se lisenssisopimus tarkkaan....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

voiko fsx:n asentaa uuteen kompuutteriin monta kertaa ongelmitta, eli jos laitan koneet riviinpöydälle ja lataan kaikkiin ohjelman niin onnistuuko samalla aktivointikoodilla :-)

Todennäköisesti voi, koska olen asentanut sen uudestaan aina Windowsin uudelleenasennuksen jälkeen. Koskaan en ole sitä mistään poistellut erikseen. Aktivointikoodia se on kysynyt joka kerta muistaakseni ensimmäisen käynnistyksen yhteydessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika omituiselta kuulostaa, miksi tuotteessa yleensä on olemassa aktivointikoodin kysely microfoftilta, jos sitä ei kysytä joka kerralla. Ja mitä hyötyä koodista on, jos ohelma asentuu useisiin koneisiin.

Noissa on tiettyä joustavuutta ettei tule ongelmia heti kun kone vaihtuu tai pitää asentaa jotain uudestaan. Microsoftin suurin päänsärky ei ole se, että joku asentaa ohjelman parille koneelle vaan nettijakelu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Microsoftin suurin päänsärky ei ole se, että joku asentaa ohjelman parille koneelle vaan nettijakelu.

Päänsärkyä lisännee se, että tuokin aktivointisysteemi on ohitettavissa naurettavan helposti. Käytännössä nämä kaiken maailman aktivointipelleilyt ovat pelkästään luvallisesti pelinsä hankkineiden käyttäjien kiusaamista, koska lähes aina löytyy joku tapa niiden kiertämiseen.

Ja kyllä, itse omistan ihan laillisin menetelmin kaupasta ostetun FSX:n.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luulen, että ohjelmassa on joku algoritmi, joka haistelee raudan kokoonpanoa mikä vaikuttaa taas siihen lopulliseen aktivointikoodiin, eli ohjelmiston uudelleen asennus ei aiheuta tarvetta uuden koodin hankkimiseen, vaan kerran microsoftilta saatu koodi toimii. Tää nyt ol ihan arvaus tilanteeseen jos olet paivittänyt koneeseen vaan käyttöjärjestelmän, mutta jos ihan eri rautaan olet windowsin ja simun asentanut niin sitten uskon, että toimii samalla koodilla useaan kertaan asennus. Olisko sitten niin, että jos hukkaa sen koodin niin voi kysyä toisen kerran koodia microsoftilta. No nyt itse teennoletuksia....

Todennäköisesti voi, koska olen asentanut sen uudestaan aina Windowsin uudelleenasennuksen jälkeen. Koskaan en ole sitä mistään poistellut erikseen. Aktivointikoodia se on kysynyt joka kerta muistaakseni ensimmäisen käynnistyksen yhteydessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tää nyt ol ihan arvaus tilanteeseen jos olet paivittänyt koneeseen vaan käyttöjärjestelmän, mutta jos ihan eri rautaan olet windowsin ja simun asentanut niin sitten uskon, että toimii samalla koodilla useaan kertaan asennus. Olisko sitten niin, että jos hukkaa sen koodin niin voi kysyä toisen kerran koodia microsoftilta. No nyt itse teennoletuksia....

Kyllä sen voi asentaa samalla koodilla useampaan koneeseen, tosin luultavasti tässä on jotain aikarajoituksia. Eli ajatuksena, että koneen vaihtaminen uuteen ei aiheuta ongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään