Mikael Leinonen

Carenadolta Beechcraft 1900D FSX/P3D:lle

9 viestiä aiheessa

Ihan mielenkiintoista kun Carenadolta alkaa tulla suurempiakin koneita. Saapas nähdä tuleeko tuo jonkin ajan kuluttua myös Fs2004:seen.

Tosin itse pidän enemmän niistä vanhoista Carenadoista joissa on hyvin toimivat 2-D ohjaamot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan mielenkiintoista kun Carenadolta alkaa tulla suurempiakin koneita. Saapas nähdä tuleeko tuo jonkin ajan kuluttua myös Fs2004:seen.

Tosin itse pidän enemmän niistä vanhoista Carenadoista joissa on hyvin toimivat 2-D ohjaamot.

Täkäläinen "turjailija Kirunen" vannoi aikoinaan, että hän ei koske tietokoneisiin pitkällä tikullakaan. Lopulta hän sitten kuitenkin sellaisen hankki ympäristön painostuksesta tai jostain muusta syystä. En tiedä. Kohta oli lehdessä uutinen, että kirjailija ei enää mistään hinnasta vaihtaisi takaisin kirjoituskoneeseen.

Ei millään pahalla Jari, mutta FSX on niin paljon kehittyneempi ohjelma kuin FS2004, että minä(kään) en enää mistään hinnasta vaihtaisi takaisin FS2004:een.  ;)

FSX:ssä on paljon luontevampaa käyttää koneissa VC-ohjaamoa. Itse asiassa 2D-ohjaamoa ei tarvita lainkaan hyvin mallinnetuissa koneissa kuten esimerkiksi Carenadon tuotteet ovat. Ne FSX:lle tehdyt ovat kaikin puolin parempia kuin entiset FS2004:lle tehdyt.

Mutta makuasioitahan nämä ovat, eikä niistä sen vuoksi kannata kiistellä. Yksi tykkää äidistä ja toinen isoäidistä - vai mitenkä se meni?  :)

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta makuasioitahan nämä ovat, eikä niistä sen vuoksi kannata kiistellä. Yksi tykkää äidistä ja toinen isoäidistä - vai mitenkä se meni?  :)

Pekka

Juu, näin on. Minun silmää miellyttää tuo Fs2004 enemmän ja muutenkin se sopii paremmin meikäläisen tyyliin harrastaa tätä simulaattoripuuhaa.

Kyse on minun kohdalla myöskin eräänlaisesta nostalgiajutusta, eikä niinkään siitä mikä on parasta tarjolla olevaa ja nykyaikaisinta.

:-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyse on minun kohdalla myöskin eräänlaisesta nostalgiajutusta, eikä niinkään siitä mikä on parasta tarjolla olevaa ja nykyaikaisinta.

No miksi sitten kehittyneemmälle ja paremmalle alustalle tehdyt modernit ja nykyaikaiset lisäosat pitäisi saada nostalgia-alustalle?

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No miksi sitten kehittyneemmälle ja paremmalle alustalle tehdyt modernit ja nykyaikaiset lisäosat pitäisi saada nostalgia-alustalle?

Juha

Koska he ovat Carenadolla niin ennekin tehneet. Eikä siinä mitään pahaa, kyllä minä ladon ne siitä valmiista työstä vaaditut eurot tiskiin. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...

:-\

Valitettavasti FSX ei myöskään ole enää nykyaikaa - 8 vuotta vanha softa! Siihen pitäisi saada ainakin täystuki moniydinprosessoreille. Itse asiassa koko softa pitäisi kirjoittaa/sovittaa uudelleen 64-bittistä käyttöjärjestelmää hyödyntämään. Mutta minkäs teet. M$ katsoi saavansa dollarit paremmin kasaan muista projekteista, kun lakkautti simun kehitystiimin. Jossain vaiheessa on varmaan siiryttävä Xplane'iin ja/tai Prepar 3D:hen. Millähän tempulla eläkeukko osoittaisi olevansa lennon opiskelija? Pro-versio tuosta kun maksaa maltaita ja ynnä muuta.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei vaadi temppuja sen kun valitset vaan P3D:ta ostaessa opiskelijaversion sitä ei kukaan kysele sen enempää

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään