Guest Ilves

Lenzikka kysymys?

5 viestiä aiheessa

Jokohan siihen FSX:n Suprbugiin olis tullut bugi korjaus?

Viimex, kun sen tilasin, niin se oli muuten aivan huippu komea, mutta kun sillä teki laskun kiitoradalle, niin trotteli toimi vain puoleen väliin.

Muutaman yrityxen jälkeen heitin sillä vesilintua.

Jokohan sen bugi olis korjattu?

Pistäydyn tässä suomessa ja tulen kuun lopulla takaisin ja olis kiva sitten se SuperBugi uudelleen hankkia.

Sitten mulla olis kax kivaa konetta, joiden kanssa näitä vanhuuden jäljellä olevia päiviään ilahduttais.

1. Se juuri minun vauhtiini sopiva An-2, joka on FSX:lle tehty ja

2. Toinen olis sitten se Super Bug.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jokohan siihen FSX:n Suprbugiin olis tullut bugi korjaus?

Viimex, kun sen tilasin, niin se oli muuten aivan huippu komea, mutta kun sillä teki laskun kiitoradalle, niin trotteli toimi vain puoleen väliin.

Muutaman yrityxen jälkeen heitin sillä vesilintua.

Jokohan sen bugi olis korjattu?

Pistäydyn tässä suomessa ja tulen kuun lopulla takaisin ja olis kiva sitten se SuperBugi uudelleen hankkia.

...

Jos olet sen ostanut kerran, ei sinun tarvitse sitä uudelleen ostaa. Mikäli siihen on päivityksiä, ne pitäisi voida ladata valmistajan sivuilta ilman erillistä maksua. En tosin tiedä onko niitä, sillä minulla ei tuota konetta ole.

Oletko ottanut huomioon, että Superbug for FSX vaatii toimiakseen täydellisen FSX-asennuksen eli deluxe FSX, SP2 ja Acceleration (tai Gold-version, jossa nuo kaikki tulevat samassa paketissa)?

Näin ainakin sanotaan valmistajan sivuilla: http://vrsimulations.com/FA18EFSX.htm (System requirements). Lisäksi se vaatii koneeseen Microsoft .NET Framework 3.5 ja FSUIPC 4.6 (tai uudemman version). Huomaa, että vaikka sinulla olisi .NET Framework 4.x (joka muistaakseni tulee Windows 7 asennuksen mukana), ei se riitä. Pitää lisäksi olla versio 3.5. Nuo löytyvät Microsoftin sivuilta.

FSUIPC:n voi ladata Schirattin sivuilta: http://www.schiratti.com/dowson.html . Perus-FSUIPC on ilmainen, jolla toimivat ainakin kaikki freeware-tuotteet. Koska tuo "Superbugi" on maksullinen kone, voi olla, että se vaatii vielä maksullisen FSUIPC-version (jotta kaikki koneen ominaisuudet toimisivat). En tosin tiedä, kun itsellä ei tuota konetta ole.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai jai!

Tulipas ukkorähjälle nyt miettimistä.

Jos se vaatii monen sorti hommelit, niin kuinkahan mun käy?

Viimex mä vain klikkasin sitä esittely kuvaa ja sillä siisti.

En enää muista mitä se maxoi, enkä sillä hinnalla ole itseäni kiusannut.

Ostaisin sen uudelleen, jos saisin vaan sen toimimaan.

Kiitoxet sinulle kommentista, joka antoi lisä viisautta kuitenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...

Ostaisin sen uudelleen, jos saisin vaan sen toimimaan.

...

Suoraan sanoen en usko, että uudelleen ostaminen muuttaisi mitään (kai sinulla on vielä tallessa se alunperin ostettu?). Jokin edellä mainitsemistani asioista puuttuu tai sitten kyseessä on joku muu asennus- tai käyttövirhe. Tarvitsisit taas jonkun siellä päin asuvan tietokoneita paremmin tuntevan apua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvin toimii SuperBugi fsx:ssä ainakin mulla kunhan on asennettuna viimesimmät päivitykset. Päivitykset löytyvät VRS:n foorumeilta "F/A-18E FSX Support"-osiosta. Jotta support foorumille pääsee täytyy rekisteröityä sekä syöttää lisenssi/aktivointikoodi jonka olet saanut SuperBugin oston yhteydessä. Pala kakkua  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään