Guest jontekin

FSX uudestaan jaloilleen - uusi järjestelmänlevy

4 viestiä aiheessa

Minulta hajosi muutama kuukausi takaperin SSD-levy, jolle käyttöjärjestelmä, W7 oli asennettu. Takuu vääntöjen jälkeen olen juuri asentanut takuusta saadulle uudelle ssd:lle W7:n. Minulla on myös 1TB levy, jonne FSX on asennettu. Nyt olisin halukas asentamaan simun uudelleen.

Miten poistan fsx:n kiintolevyltä? Roskakoriin vai joitain uninstall menetelmiä? Tarviiko tehdä jotain muita asetuksia, tyhjennyksia etc.?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se tuolla normaalilla tavalla onnistu, koska eihän järjestään ole asennettu FSX:ää. Koneessa ei ole esimerkiksi fsx.cfg:tä. Kiintolevyllä Simu(B):ssä vain jäljelle jäänet tiedostot. Minulla on kaksi lisäosaa, PMDG:n 737 & 777, onnistuuhan niiden poisto käyttämällä FSAddons kansioista löytyviä installoijia? Noh, kokeillaan...

edit. No ei onnistu, saan vain InstallShieldiltä ilmoituksun väärästä asennus sijainnista (uusi järjestelmä) Tästä varmaan kannattaa olla yhteyksissä suoraan PMDG:lle tai avsimistä kysellä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asia ratkennut, kiitokset Niklakselle hyvästä linkistä! Yksinkertaisuudessaa poistin tiedostot, PMDG:ltä tarviin uudet koodit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään