Guest less_than_perfect

Mistä löytyisi VRS superbug f/a-18

3 viestiä aiheessa

Olen ollut aikessa ostaa superbug lisäosan FSX'lle mutta löydän vain netistä ladattavia ohjelmistoja mutta kun olisi tarkoitus ostaa levykkeenä tämä lisäosa. Olen löytänyt pari sivustoa mistä saisi ostettua levyke version mutta kun pokka ei riitä ulkomaalaisiin nettikauppoihin. Eli kysymys olisi mistä saisin ostettua turvallisesti superbug LEVYKE lisäosan vaikka paypal maksulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näinköhän saa, kun ei VRS tarjoa omillakaan sivuillaan muuta kuin ladattavan version... Osta download versio ja tuuttaa se levylle, ajaa saman asian ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen ollut aikessa ostaa superbug lisäosan FSX'lle mutta löydän vain netistä ladattavia ohjelmistoja mutta kun olisi tarkoitus ostaa levykkeenä tämä lisäosa. Olen löytänyt pari sivustoa mistä saisi ostettua levyke version mutta kun pokka ei riitä ulkomaalaisiin nettikauppoihin. Eli kysymys olisi mistä saisin ostettua turvallisesti superbug LEVYKE lisäosan vaikka paypal maksulla.

Miksi sen pitäisi olla levykeversio? Kyllä tunnetuimmista luotettavista ulkomaisista nettikaupoista voi ihan huoletta ostaa (suomalaisten valikoimat ovat usein FSX-simun osalta vaatimattomat ja monesti vielä kalliit). Jos löydät jonkun sopivan nettikaupan etkä itse tunne sen mainetta, voithan aina kysyä esimerkiksi täältä muiden kokemuksia. Joihinkin nettikauppoihin voi maksaa suoraan Paypalin kautta. Jotkut vaativat luottokortin ja/tai suomalaisen nettipankkiyhteyden henkilöllisyyden varmistamiseksi.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään