Jimi Henrik Viitanen

Finland X ei toimi kuten pitäisi?

6 viestiä aiheessa

Iltaa foorumi.

Äskettäin eteen tuli ongelma tämän näköinen.

[ attachment removed / expired ]

Pitääkö koko Suomen näyttää tuollaiselta kun Finland X asennettuna? Vaikuttaako FTX global asiaan jos on asennettu?

Kuva hiukan epäselvä mutta selkeästi muita vihreämipä alueita ympäri ämpäri..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikuttaa, Finland X ja FTX Global ei toimi yhdessä.

Ahas, minulla myös tuo yhdistelmä, en tosin ole törmännyt moiseen ongelmaan kuin yllä on esitetty. Eli Finland X pitää siis poistaa?

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ahas, minulla myös tuo yhdistelmä, en tosin ole törmännyt moiseen ongelmaan kuin yllä on esitetty. Eli Finland X pitää siis poistaa?

jari

Ei sitä mikään pakko ole poistaa mutta kyllä ainakin minulla Finland X + FTX Global yhdessä saavat maaston näyttämään aika ihmeelliseltä kun jotkin Finland X:n omat maastotekstuurit erottuvat FTX Globalin landclassin seasta miten sattuu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FinlandX Texture kansioista pitäisi pystyä poistamaan maastotekstuurit, jolloin FinlandX vektori-landclassitkin käyttävät defaultteja. Eli tässä tapauksessa FTX global tekstuureita.

FinlandX tarvii ainoastaan vesien olemassaolon turvaamiseksi muistaakseni kalliotekstuurin. En kuitenkaan muista sen nimeä just nyt tarkkaan, mutta voisi olla LandClassPoly_Rock_Ice ja tällä sama tekstuuri kuin LandClass nro 142. Eli voisi olla 067a*******.bmp alkuinen tekstuuri. Siis nuo olisivat sitä vettä, joten ne täytyy pitää siellä FinlandX Texture kansiossa. Maastotekstuurit ovat noita numero-kirjan-yhdistelmä.bmp tiedostoja. Jos niissä lukee jotain järkevää tekstiä, niin niitä ei kannata poistaa.

Kaikki *.agn tiedostot voi poistaa tekstuurien mukana myös.

FinlandX vektorit eivät välttämättä näytä hyviltä FTX globalin tekstuureilla, en tiedä. Näin tämän kuitenkin pitäisi toimia, mutta sehän selviää paremmin kokeilemalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään