Miko Verno

FS9, häikkää tiivistysvanojen kanssa

2 viestiä aiheessa

Moikka!

Tälläistä bugia ollut simun uudelleenasennuksen jälkeen. Jättövana näyttää tältä. Veikkaan, että puuttuu jokin tiedosto effets-kansiosta mutta kun tietäisi mikä? Tämä homma on myös kaikissa muissakin koneissa. :-

[ attachment removed / expired ]

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla menee myös silloin tällöin joku efekteistä tuommoisiksi suorakaiteiksi. Yleensä helikopterin "leijuntapölyt" tai lentokoneissa laskeuduttaessa niiden pyöristä tulevat savut ja pölyt. Nuo efektit menevät itsestään "rikki" aina silloin tällöin.

Ongelmasta pääsen aina eroon kun pistän koko effects kansion tiedot tuoreina sisään. Siis ne itse "fx" efektitiedostot.

Minulla on erikseen tallessa puhtaan simu-asennuksen kansioita joista voin sitten siirrellä niiden sisältöjä korruptoituneisiin kansioihin.

Ei kannata korvata koko kansioita vaan nakkaa sinne ainoastaan esim. sen defu efektikansion sisällöt. Muuten voi menettää joidenkin payware koneiden erikoisefektejä ym.

Voihan sinne laittaa vain sen kyseisen efektinkin uusiksi jos vain tietää mikä sen nimi on.

Muitakin simun "puhtaan asennuksen" kansioita on hyvä olla erikseen jemmassa. Aina silloin tällöin niistä tarvitsee jotain tiedostoja kun on mennyt sörssimään jotain piloille. Niitä voi myös hakea jälkikäteen sieltä asennus CD:iltä eikä simua tarvitse kokonaan asentaa uusiksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään