Guest arthak

Kiemurteleva Cessna

4 viestiä aiheessa

X-Plane ! Kertokaa minulle kuinka 172:sen saa kulkemaan nousussa suoraan ? Olen säätänyt pedaalit ja sauvan moneen eri asentoon ja kokeillut ja kokeillut. Hiljaisella kaasulla menee melko hyvin mutta kun lisää kaasua se alkaa venkuloimaan puolelta toiselle.  Mikä kikka sen :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sama ongelma minulla esim, perus 172 ch yokella aina vääntää kalelleen vasemmalle väkisin ihan mielettömästi,ei saa pysymään suorassa millään, oma 172 omalla paneelilla pysyy hyvin kurssissa. jollain muualla koneella taasen kallistelee niin että ei voi lentää,Säätänyt youkea vaikka miten ja calibroinut ties montako tuhatta kertaa.

Ei käy järkeen tuo miksi vääntää oiekalle/vasemmalle ihan mielettömästi eikä saa tasapainoon millään säädöillä. aikaisemmin ja joystickin kanssa tuota ei ilmennyt. mutta joystickiä EN käytä,huonoin mahdollinen tuntuma lentämiseen mitä voi olla.

Välill'ä taasen toim,ii normaalistikin joskus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossahan tosiaan oikeassa koneessa se potkurivirta kääntää sitä nokkaa vasemmalle ja se saa aikaan tietysti siiven v-kulman takia kaartoa vasempaan. Silloin pitää antaa oikeaa jalkaa jotta nokka pysyy kiitotien suunnassa, eikä yrittää korjata sitä siivekkeillä.

Simuissa nämä nyt sitten käyttäytyvät vähän miten nyt sattuu lentomalleista ja ohjaimista riippuen, mutta noin se niinkuin periaatteessa menee ;D

Mutta jos se kone venkoaa ihan mihin sattuu, saattaa ohjaimissa olla vain jotain vikaa, ei se mun mielestäni FSX:ssä ihan mihin vain lähde jos et vedä konetta alinopeudella ilmaan tai tee jotain muuta ihmeellistä. Kannattaa katsoa ulkonäkymässä suoraan takaa ettei ohjainpinnat tee lentoonlähdössä jotain ihan omiaan, se viittaisi ohjainten suhteen johonkin häikkään kalibroinnissa tai raudassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään