Markus Mäkelä

FSX / Navdataa kateissa.

4 viestiä aiheessa

Pitkästä aikaa palailin Keski-Euroopasta Pohjolaan ja tehdessäni plaanipohjaa VoxAtc:lle huomasin että iso osa nav/gps pisteitä oli kateissa.

Olen jossakin välissä asentanut datapäivityksen täältä: www.aero-sors.fr/ ja muuta poistoa tai päivitystä en muista, lukuunottamatta Astechin Tukholman photomaisemaa.

Tuo ranskalainen saitti pyytää lisäämään addon scenery kansioon worldint.bgl filun. Josko tuo nyt sitten aiheuttaa tämän.

Esim. en saa esimerkiksi generoitua yhtäkään plaania Arlandasta.  Onko jollakin tuttu tämä asia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuo päivityksethän pitäisi asentaa samalla kuin itse airac eli joka kuukausi jos siis haluaa että navfixit ovat ajantasalla. Oletko kokeillu asentaa uusinta päivitystä? Ei mulla ainakaan ole ollut ongelmia noiden päivitysten kanssa muuten kuin alkuvaiheissa jolloin nuo päivitykset saattoivat kaataa X:n jos erehtyi karttaa tutkailemaan liikaa :laugh: Sitä en sitten tiedä sisältyykö noihin päivityksiin kaikki mahdolliset fixit  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Deaktovoin tuon worldint.bgl filun ja taas on reitit pohjolassa. Ongelma on siis se, että ne ovat vanhoja, esim N871 puuttuu kokonaan ja esim. UXETI puuttuu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Deaktovoin tuon worldint.bgl filun ja taas on reitit pohjolassa. Ongelma on siis se, että ne ovat vanhoja, esim N871 puuttuu kokonaan ja esim. UXETI puuttuu.

Okei, no pääasia että tuli "kuntoon"  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään