Rolf Niemi

FSX "tipahtaa" väliaikaisesti työpöydälle

8 viestiä aiheessa

Olen asentanut käyttöjärjestelmän eräiden ongelmien vuoksi uudelleen ja samalla asensin myös FSX:n uusiksi.

Nyt olen siinä vaiheessa UT Terrain USA, Canada ja Europe + Tongass Fjord X sekä FSUIPC asennettu ja täydellinen eheytys menossa.

Asennukset tehty virustorjunta pois ja järjestelmän valvojana, UAC ja Windows Defender poistettu käytöstä.

Testaillessani jokaisen UT Terrain paketin jälkeen simun toimintaa kohtasin ongelman eli FSX tipahtaa välillä työpöydälle jatkaen kuitenkin toimintaansa muuten normaalisti ja tilanteen saa selvitettyä painamalla Alt + Enter -yhdistelmää pari kertaa. Joskus tuon voi joutua tekemään parikin kertaa ja sen jälkeen simuilua voi jatkaa normaalisti useammankin tunnin - tämä ilmiö alkoi esiintymään jo jokin viikko sitten ennen tätä udelleen asennusta.

FSX.cfg on tweikattu pakollisilla nykyisin hyviksi havaituilla tweikeillä - HIGHMEMFIX ja muutama muu. UIAutomationcore on FSX:n pääkansiossa.

Koitin etsiä Googlella, mutta mitään vastaavaa ei tullut esiin - lähinnä fatal erroreita ja siksipä ajattelin kysäistä täältä jos jollakin olisi  mitään tietoa asiasta ja mahdollista ratkaisua em. ongelmaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Framet on saatu "naulattua" tukevasti 30/s - Mega EFHK 27-30 eli siltä osin homma hoidossa.

Minulla on tuosta työpöydälle tipahtamisesta ja sen syystä pieni aavistus, joka liittynee UIAutomationcoreen, koska tuo ongelma ilmenee käyttäessäni valikoita siirtyen Spot-näkymän ja Virtual Cockpitin välillä.

Olen siirtänyt UIAutomationcoren yksinkertaisesti simun pääkansioon tekemättä sille mitään muuta erään AVSIMistä löytämäni ohjeen mukaan, mutta onko tuo oikein?

Sitten haluaisin varmistaa, että onko minulla oikea versio tuosta eli mitä te käytätte - minulla päiväys 20.01.2008? Käyttöjärjestelmäni on WIN 7 64 bit.

Olisin kiitollinen avusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskin ketään kiinnostaa, mutta löysin ratkaisun.

Kiinnostaa kun itelläkin ollut ja on vieläkin et välistä tipahtaa peli työpöydälle.

Niin sama versio UIAutomationcoresta on minullakin.

t.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskin ketään kiinnostaa, mutta löysin ratkaisun.

Totta kai tällainen kiinnostaa simuilijoita, vaikka minulla itselläni ei kyseistä ongelmaa olekaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiinnostaa kun itelläkin ollut ja on vieläkin et välistä tipahtaa peli työpöydälle.

Niin sama versio UIAutomationcoresta on minullakin.

t.

Jani

No minä jaan tietoni, koska ei sen panttaaminen suo minulle mitään erityisempää nautintoa.

Tässä on hyvä ohje - itselleni riitti vaihe 1. ainakin alkutestailun jälkeen

Kannattaa avata se koko esittelyteksti siitä videon alapuolelta. Siitä löytyy tarvittavat .bat -tekstit ja suora linkki ladattavaan core-tiedostoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan mielenkiinnosta - löysikö kukaan tuosta ylläolevasta mitään apua mahdollisiin ongelmiinsa?

Kiitos muuten sille, joka tuon videon väsäsi  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään