Pertti Lode

Kuvaruutu

8 viestiä aiheessa

Mistä johtuu kun laittaa kuvaruudun "Full Screen" asentoon niin kuva menee noin 50 m/m oikeaan päin ja jättää vastaavan alueen mustaksi vasempaan reunaan, ja kun siitä yrittää ottaa kuvan fsscreen,illä niin se on musta koko kuva.

Ei koskaan ole ollut tätä ilmiötä aikaisemmin ennenkuin aloitin käyttämääm W7 nyt kesän aikana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Monitori on LCD, hain viimeisimmät nividia päivitykset mutta ei auttanut asiaan.

Ei toi nyt niin häiritse mutta ei saa pois sitä yläpalkkia kuvasta

Tuli mieleen että mulla on FS9 myös koneessa asennettuna ja otin sen esiin, siinä toimii "full screen" niinkuin pitääkin, joten tämä ilmiö on vain FSX:ssä,

Olen asentanut sen monet kertaa jonkin viikon sisällä mutta se tulee aina takaisin scenereiden asennuksien kanssa.

Pitää se tehdä taas kerta vielä uudestaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistelen, että kerran minulla tuli vastaava ongelma FSX:n kanssa (tosin pystysuunnassa silloinkin Windows 7 ja edellinen kone, mutta sama 26" LCD-näyttö). Se korjaantui vaihtamalla simusta resoluutiota.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistelen, että kerran minulla tuli vastaava ongelma FSX:n kanssa (tosin pystysuunnassa silloinkin Windows 7 ja edellinen kone, mutta sama 26" LCD-näyttö). Se korjaantui vaihtamalla simusta resoluutiota.

Juu, se resoluutio on mulla molemmissa sama, niinkuin sen pitäisi ollakin mutta en ole sitä kokeillut jos laskisi sen alemmaks tai laittaisi erilaisiksi, mulla on nyt max 1680x1050

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, se resoluutio on mulla molemmissa sama, niinkuin sen pitäisi ollakin mutta en ole sitä kokeillut jos laskisi sen alemmaks tai laittaisi erilaisiksi, mulla on nyt max 1680x1050

Käsittääkseni FSX ei tunne tuota resoa???

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käsittääkseni FSX ei tunne tuota resoa???

Harri

Olet oikeassa Harri, minulla sattu olemaan 1600x1024 ja sitä se ei tuntenut, kun vaihdoin 1680x1050 niin pelaa nyt. Kaikkee se tää tietokone teettääkin ajan hupeeks

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olet oikeassa Harri, minulla sattu olemaan 1600x1024 ja sitä se ei tuntenut, kun vaihdoin 1680x1050 niin pelaa nyt. Kaikkee se tää tietokone teettääkin ajan hupeeks

No voi hyvä Sylvi, nyt se on taas ruvennut toimimaan kaikilla resoilla???? ei noista pienistä harmeista pitäisi tehdä suurta ongelmaa kun se oikenee kuitenkin itsestää

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään