Jari Nevasalo

Kysymyksiä PMDG B777

140 viestiä aiheessa

On. UK2000 B777 maassa oli helposti 30fps(UK2000 on raaskaa), NGX:llä noin 20.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt tulee OT mutta ihmettelin kummasti ettei ollutkaan Axu aloittanut tätä ketjua  :laugh:

Mutta mites esimerkiksi Mega Helsingissä fps sanoo?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt tulee OT mutta ihmettelin kummasti ettei ollutkaan Axu aloittanut tätä ketjua  :laugh:

Sitä minäkin ihmettelen. ;D Meni ostos koriin täälläkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On se hyvä, että Axulle tehdään jo ketjutkin valmiiksi... ei tarvitse sitten niitäkään vaivautua itse tekemään. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On se hyvä, että Axulle tehdään jo ketjutkin valmiiksi... ei tarvitse sitten niitäkään vaivautua itse tekemään. ;D

Ketju on vielä nuori. Kohtapuoliin varmaan totutun lainen. 8)

Jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viikon naurut ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ketju on vielä nuori. Kohtapuoliin varmaan totutun lainen. 8)

Jari

:laugh:

Miikka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liittynee tuohon c&d panel state bugiin? tuolla kuvapuolella taisi joku korjausehdotus ollakkin.

Se on bugi, joka tulee, kun aloitat lennon cold and dark panel statesta. Toistaiseksi ainoa tapa korjata, on ladata toinen panel state, viedä kone cold and darkkiin itse ja tallentaa panel state. Beta testerit eivät huomanneet tätä bugia, koska tätä panel statea ei ollut ennen kuin viimesessä versiossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ILS autotuning ei pelaa, ainakaan c&d -tilasta lähtien.. ei ole park-tilassa, ..

jari

Mulla toimi viime yönä sekä meno- että paluulennolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän OT, onko tuon 90$ arvoinen? Muutenkin tuo PMDG:n hinnoittelu politiikka mietityttää, NGX (800/900) on halvempi kuin MD-11. Taas 777 on kalliimpi kuin mädäri. Voiko mädäriä verrata toimivuudeltaan näihin kahteen ollenkaan? Graafinen ero nyt huomattava, mutta mites systeemien osalta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän OT, onko tuon 90$ arvoinen? Muutenkin tuo PMDG:n hinnoittelu politiikka mietityttää, NGX (800/900) on halvempi kuin MD-11. Taas 777 on kalliimpi kuin mädäri. Voiko mädäriä verrata toimivuudeltaan näihin kahteen ollenkaan? Graafinen ero nyt huomattava, mutta mites systeemien osalta?

On ehdottomasti, eihän tuo ole kuin jotain ~70e. Sangen halpa hinta moisesta simulaatiosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse odottaisin pari vuotta että tulee servicepackit ja sitten ostaisin...

Jos PMDG ei olisi tätä julkaissut niin ainoana vaihtoehtona olisi CS missä tapauksessa tuo ajatusmalli toimisi. Odottaa vain saisi maailman tappiin  :-\

Tämä PMDG on erittäin toimiva lukuunottamatta pieniä bugeja mutta kuitenkin toimii toisin kuin CS:n tripla missä on jo ihan perusasiat persiillään  ;)

Ja tämä on todellakin hintansa väärti  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis ainoa bugihan mikä tässä nyt näyttäisi olevan on tuo cold & dark bugi. Enhän minä sitä mene kieltämään, että se olisi jotenkin pieni bugi. Mutta ajatellaan nyt realistisesti. Kuinka usein lentäjät astuu koneeseen, joka on täysin kylmänä, ellei lento sitten ole päivän ensimmäinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos PMDG ei olisi tätä julkaissut niin ainoana vaihtoehtona olisi CS missä tapauksessa tuo ajatusmalli toimisi. Odottaa vain saisi maailman tappiin  :-\

Tämä PMDG on erittäin toimiva lukuunottamatta pieniä bugeja mutta kuitenkin toimii toisin kuin CS:n tripla missä on jo ihan perusasiat persiillään  ;)

Ja tämä on todellakin hintansa väärti  :thmbup:

Sopivaa hintaa ei ole koskaan millekään tuotteelle, on se sitten auto tai lapio. Työssäkäyvälle 70 ekee ei ole välttämättä mikään ongelma. Mutta jos ostaa esim Wilcoa niin se hinta minkä niistä p@skoist@ maksa on moninkerroin kalliimpaa suhteessa siihen mitä saa. Tässä on ECL ja kaikkea muuta . Ja bugitonta tekelettä ei ole. On se sitten auto tai tämä kone. Junan vanha vessasydeemi oli toisaalta aika varma.. :-[

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Milläs porukat laskee deratet tähän koneeseen?

Ihan ite vaiko jollain softalla?, topcatissä ei näkyny 777 ollenkaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos muilla, joilla Saitekin throttlet käytössä, niin confattu ne FSUIPC kautta. Itsellä ei meinaa toimia, eli jos hieman antaa tehoa, niin heti heittää systeemi takasi idlelle.

Eli kysyisin, onko muilla samaa havaittavissa, vai onko vain mun systeemissä.

Jouka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistäköhän johtuu että kun mä nyt menin EFHK portille ja nyt aina vähän ajan välein kone hypähtää oudosti????

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistäköhän johtuu että kun mä nyt menin EFHK portille ja nyt aina vähän ajan välein kone hypähtää oudosti????

Taisi lukea manuaalissa, että korjaantuu kun laskee Mesh Resolutionin alle tai siis yli 19m. Toki grafiikat kärsii, mutta tuo korjaantuu, jos se häiritsee...  ???

The aircraft “bounces” on the ground when I change views:

We have traced this issue to using and FSX Mesh resolution setting that is higher in resolution than 19m. These are the 10m, 5m, 2m, and 1m settings.

This appears to be an FSX terrain engine bug and isn’t something we can fix.

If it bothers you, you can set the terrain resolution to 19m or lower. These are the 19m, 38m, 76m, 152m, or 305m settings.

Be aware that lowering this setting can affect the use of sceneries that require the higher setting.

For example many airports require high settings to simulate taxiway bridges and similar structures.

If you have high resolution terrain mesh installed this will also decrease the detail of mountains and other such features if you go below the mesh’s level.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisi lukea manuaalissa, että korjaantuu kun laskee Mesh Resolutionin alle tai siis yli 19m. Toki grafiikat kärsii, mutta tuo korjaantuu, jos se häiritsee...  ???

Kiitos. Pitääpä kokeilla lennon jälkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimiiko sama kikka pushbackin pomppimiseen? Välillä tuppaa testata jousitusta aika rajustikin  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään