Nicke Wäre

Paneeli ja muutama muu kysymys.

2 viestiä aiheessa

Juu eli siis mulla olis muutama kyssäri:

1. Latasin tuon SCS:n Tu-134 ja nyt haluaisin laittaa siihen Tu-204 paneelin mutta kun ne napiskat ei toimi...Miten saan ne pelittämään?

2.Toinen ongelma on tuossa WOAI istallerissa ja VNAX:in Acarssissa kun teen ihan normisti: Painan Next>valitsen yhtiön>FS2004 Path>i agree ja sitten tulee tälläinen laatikko kun olen painanut next:

"Käsittelemätön poikkeus sovelluksessa.Jos valitset jatka, sovellus ohittaa virheen ja yrittää jatkaa toimintaa.Jos valitset lopeta, sovellus sulkeutuu heti.

Tiedostoa tai kokoonpanoa ICSharpcode.sharpzipLib,version=0.84.0.0.CuHure=neutral,Public Keytoken=1b03ebacf1164F73 tai jotakin sen riippuvuutta ei voi ladata.Määritettyä tiedostoa ei löydy."

Ja sitten kun painan jatka niin mitään ei tapahdu.

Kiitos paljon jo etukäteen avusta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu eli siis mulla olis muutama kyssäri:

1. Latasin tuon SCS:n Tu-134 ja nyt haluaisin laittaa siihen Tu-204 paneelin mutta kun ne napiskat ei toimi...Miten saan ne pelittämään?...

Kerro tarkemmin. 2D-paneelin vaihtamisen pitäisi olla "pässin lihaa". FS2004:ssa ei voi asentaa toisen koneen 3D-ohjaamoa toiseen. Ei voi FSX:kään ellei sille VC-ohjaamolle ole erillistä model-tiedostoa eikä aina sittenkään (ainakaan minä en ole saanut kaikkia asentumaan).

2.Toinen ongelma on tuossa WOAI istallerissa ja VNAX:in Acarssissa kun teen ihan normisti: Painan Next>valitsen yhtiön>FS2004 Path>i agree ja sitten tulee tälläinen laatikko kun olen painanut next:

"Käsittelemätön poikkeus sovelluksessa.Jos valitset jatka, sovellus ohittaa virheen ja yrittää jatkaa toimintaa.Jos valitset lopeta, sovellus sulkeutuu heti.

Tiedostoa tai kokoonpanoa ICSharpcode.sharpzipLib,version=0.84.0.0.CuHure=neutral,Public Keytoken=1b03ebacf1164F73 tai jotakin sen riippuvuutta ei voi ladata.Määritettyä tiedostoa ei löydy."

...

Minä en tiedä mitään tuosta VNAX Acarsista, mutta WOAI-asennusohjelmalla voi asentaa vain WOAI-paketteja. Se FS2004 polku ja konekansio valitaan siihen jo ennen paketin asentamista ja se säilyy kunnes muutat sitä. Flightplan-paketin asennuksen aluksi haetaan se paketti (woa-alkuinen zip-paketti) ja vasta sitten painellaan next jne.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään