Henri Lapinniemi

Kaksi tietokonetta FSX:n kanssa

3 viestiä aiheessa

Yritin foorumin haulla etsiä, mutta ei osunut silmään. Minulla olisi toinen suhteellisen hyvä tietokone kaapissa pölyttymässä ja mieleeni tässä tuli, että voisiko tämän valjastaa hyötykäyttöön FSX:n kanssa?  :) Eli siis olisiko siitä koneesta mitään hyötyä FSX:ää yhdellä näytöllä pyörittäessä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskinpa siitä mitään hyötyä itse FSX:n pyörittämiseen on, jos sitä tarkoitit, mutta kaikkien ns. oheisohjelmien käyttöön kyllä. Esim kartat, performanssilaskurit, ivaon/vatsimin ohjelmat ja tietääkseni sääohjelmatkin (ainakin jotkut) saa ajettua toiselta koneelta simuun... Tuo sitten helpottaa kun ei tarvitse yhdellä koneella vaihtaa ohjelmasta toiseen, jos haluat vaikkapa karttoja katsella kesken lennon. Ja noita muita ohjelmia kun ajaa toiselta koneelta niin se luonnollisesti vähentää sen itse simukoneen taakkaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Petri

Sitä meinasinki, eli olisiko saanut Fsx:n vain pyörimään paremmin. IVAO:n softia koitin joskus saada toimimaan läppärin kautta, mutta ei onnistunut vaikka miten ohjeita tavasinkin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään