Guest Juha-72

Airbus peräsin ongelma

9 viestiä aiheessa

Osaako joku neuvoa, miksi Flight Simulator X:ssä en saa peräsintä toimimaan Airbus-koneissa. Kun laitan näkymän ulkoapäin niin peräsin kyllä liikkuu, mutta lennettäessä ei mitään vaikutusta. Muilla koneilla toimii.

Mulla on Windows Vista ja Thrustmaster-ohjaimet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osaako joku neuvoa, miksi Flight Simulator X:ssä en saa peräsintä toimimaan Airbus-koneissa. Kun laitan näkymän ulkoapäin niin peräsin kyllä liikkuu, mutta lennettäessä ei mitään vaikutusta. Muilla koneilla toimii.

Koita painaa Ctrl ja Shift ja U

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä Airbus on käytössä? Muistaakseni defussa ei juurikaan tuu liikettä suurella nopeudella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei vaikuta hitaallakaan nopeudella. Maassa ollessa konetta voi ohjailla jalkapedaalilla mut ilmassa ei tapahdu yhtään mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tule tavallista enemmän missään vaiheessa, kun se ei toimi yhtään. Haluan lentää välillä manuaalisesti ja harjoitella ihan peruslentämistä ilman autopilottia. Siinä rudderi on aika tarpeellinen ja helpottaa kummasti, etenkin kun sihtaa kentälle. Toki jos lennän autopilotti päällä ja vasta 400-500 jalkaa ennen autopilot master pois niin ei siinä tarvitse peräsintä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käytitkö siis ihan FSX:n mukana tulevaa A321? Se on melkoisen surkea mallinnos, kannattaa harkita Aerosoftin Airbus X Extended hankkimista jos tosissaan haluaa jossain vaiheessa bussia koittaa lennellä.

Tuntuu jotenkin ihmeellisen jäykältä tuon default A321 kanssa ohjaus muutenkin verrattuna Aerosoftin ja Black Boxin simulaatioihin, jos ihan peruslentämistä haluaa default koneilla harjoitella kannattaa ennemmin koittaa tuota 737 joka tuntuu lentävän jo paljon normaalimmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo käytin FSX:n mukana tulevaa A321 konetta. Olen siirtynyt 737-800 koneeseen, se toimii hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään