Juhani Pelli

Re: RealityXP lakkasi toimimasta...? [ RATKAISTU]

13 viestiä aiheessa

Eli otsikko kertoo kaiken. Koneen mittaristossa näkyy xp, mutta ei toimi...ei ole virtaa päällä...??

Osaako kukaan avittaa?

yst. Jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja olet varmaan jo koettanut 530:n omaa virtakytkintä?

Jep...kursori mujuttuu sormiksi, mutta mitään ei tapahdu....samoin kaikkien muidenkin nappuloiden kanssa...?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Seuraavaksi tulee mieleen, että käytätkö ns. Kylmä ja pimeä käynnistystä? Itse talletettu kylmä kone kenkkuilee joskus, määritä näppäinkomentoihin simun oma avioniikan on/off ja koeta sitä kautta virran herättelyä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Seuraavaksi tulee mieleen, että käytätkö ns. Kylmä ja pimeä käynnistystä? Itse talletettu kylmä kone kenkkuilee joskus, määritä näppäinkomentoihin simun oma avioniikan on/off ja koeta sitä kautta virran herättelyä.

On yritetty sekä... että. Carenadon tuotteet toimineet tähän saakka ihan ok...samoin RealAir Duke Turbine..mut ny ei elettäkään..

Heh..he.. tuntuu, että Win7 elelee ihan omaa elämäänsä. Tai muljahti just mieleen, että voisko toi Ultimate Terrain X Europe aiheuttaa jotain liikuntaa tietsikan sielunmaailmassa.

Muistelen, että ennen tätä lisuria xp toimi ihan ok...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se UT kyllä koneen kanssa mitään sotke.

Seuraavaksi voisi tarkistaa RXP:n omalla ohjelmalla, että kone on siellä mukana normaalisti ja vaikka konfiguroida uudestaan. Mikä kone on kyseessä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se UT kyllä koneen kanssa mitään sotke.

Seuraavaksi voisi tarkistaa RXP:n omalla ohjelmalla, että kone on siellä mukana normaalisti ja vaikka konfiguroida uudestaan. Mikä kone on kyseessä?

Joo on mukana ohjelmassa. Olen kokeillut mm. Carenadon  CT206H, CT210M Centurion II, BONANZA A36 ja ORBX Lancair...nje rabota...?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt alkaa omat neuvot loppua. Muutamissa uudemmissa Carenadoissa on se valinnan mahdollisuus, olikohan C337:ssa jopa asennuksen yhteydessä kun sai valita rxp-asennuksen tai defun ja toisissa on ollut kaksi eri panel.cfg:tä joista on voinut valita itselle sopivan. Itse kokeilisin ehkä uudelleenasennusta, sekä kone, että rxp.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt alkaa omat neuvot loppua. Muutamissa uudemmissa Carenadoissa on se valinnan mahdollisuus, olikohan C337:ssa jopa asennuksen yhteydessä kun sai valita rxp-asennuksen tai defun ja toisissa on ollut kaksi eri panel.cfg:tä joista on voinut valita itselle sopivan. Itse kokeilisin ehkä uudelleenasennusta, sekä kone, että rxp.

Ny rassaa jossain ....poistin kaikki em. koneet ja XP:n.  Sitten asentelin xp 430 ja Bonanzan..mut ei mitään. Kojetauluun ilmestyy kyllä xp, mutta ei toimi...ei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[/b]

Ny rassaa jossain ....poistin kaikki em. koneet ja XP:n.  Sitten asentelin xp 430 ja Bonanzan..mut ei mitään. Kojetauluun ilmestyy kyllä xp, mutta ei toimi...ei.

Eipä tuo tarvinnu muuta kuin, että ajoin mukana olleen trainer exe:n...eli se vaati sen harjoitusohjelman.... Luku toinen on se, miksi ja mihin kertaalleen ajettu harjoitusohjelma oli sitten  hävinnyt koneelta...??

(Kuten sanottu tietsikka taitaa elää omaa elämäänsä) ;)

Kiitos Ismo avustuksesta

yst. Jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään