Ilari Kousa

X-Plane 10: Ensimmäisiä EFHK-ruutukaappauksia

25 viestiä aiheessa

Hei,

Koska simupuolella ei ole kaupalliset tiedotteet-osastoa (voisiko sellaisen perustaa?) niin ilmoitettakoon täällä, että Aerosoft Sim News on julkaissut ensimmäiset kehitysvaiheen screenshotit tulevasta TruScenery EFHK-maisemasta. Maisema tulee ainakin aluksi vain XP-alustalle. Shotit nähtävissä osoitteessa http://asn-xp.aerosoft.com/?page_id=3005

Ilari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotenkin en vaan syty tuolle kukkakedolle. Miten semmoiset liittyy lentosimuun mitenkään? Mutta hienoa että sceneä syntyy, itse jatkan FSX:n ja megascenery efhk:n käyttöä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotenkin en vaan syty tuolle kukkakedolle. Miten semmoiset liittyy lentosimuun mitenkään? Mutta hienoa että sceneä syntyy, itse jatkan FSX:n ja megascenery efhk:n käyttöä.

Niin tai miksi ylipäätää scenua tarvitsee?? Eiköhän kiitotie ja jonkinlainen plata riitä joillekkin? Mutta suuriyleisö tykkää(ainakin omalla perstuntumalla suuriyleisö) silmäkarkista joka ei välttis vaikuta mitenkään itse ilmailuun. Kukin tyylillään :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä A-Flight vie voiton minun silmissä, vaikka nämä ovatkin WIP-kuvia.

Njaa. Eihän sitä tiedä vielä. Ei lintua voi alas ampua jos se ei ole vielä noussut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä A-Flight vie voiton minun silmissä, vaikka nämä ovatkin WIP-kuvia.

A-Flight tulee kyllä hävimämään tälle aika selvästi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve,

Ehkä tuo previkka on lähteny vajavaisin informaatioin liikkeelle.Eli scenery on siinä vaiheessa, että siihen on asennettu vasta ortokuva ja olemme tehneet suomikasvustoo itsekuvaamalla jo kohta toistakuukautta.Tarkoituksena tällä myös täydentää suomen kasvillisuus koko maan kattavana pakettina tulevaisuudessa.Kasvien sijoittelu ja puiden sijoittelu screenshoteissa ei vastaa sitä lopullista mikä se tulee olemaan , vaan ne on laitettu kuin yhteiskuvaan esille.Tällaista kasvustoa EFHK tulee sisältämään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve,

Ehkä tuo previkka on lähteny vajavaisin informaatioin liikkeelle.Eli scenery on siinä vaiheessa, että siihen on asennettu vasta ortokuva ja olemme tehneet suomikasvustoo itsekuvaamalla jo kohta toistakuukautta.Tarkoituksena tällä myös täydentää suomen kasvillisuus koko maan kattavana pakettina tulevaisuudessa.Kasvien sijoittelu ja puiden sijoittelu screenshoteissa ei vastaa sitä lopullista mikä se tulee olemaan , vaan ne on laitettu kuin yhteiskuvaan esille.Tällaista kasvustoa EFHK tulee sisältämään.

Tuo selittääkin jo paljon. Ja onhan X-Plane komean näköinen simu siitä ei pääse mihinkään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo kukkaketo on todella hieno ja jotain ennennäkemätöntä näissä lentosimulattoreissa, Voiko koneen rullata tuonne kukkien keskelle kuvausta varten?

Haluan kukkaketoja myös Fs2004:seen.

:P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän A-Flightin karkki jää tälle selkeästi kakkoseksi, jos lopputyöstä tulee yhtä aidon näköinen kuin tähän asti. On upea!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtavaa työtä X-Planen parissa jätkät!  :thmbup: Näyttäis tulevan taattua hyvää laatua, tässä uudella koneella nyt vasta X-plane asennettuna ja nyt kun kone pyörittää x-planea asetukset täysillä en ole edes varma, haluanko FSX asentaa...  ;D

Ja suuri kiitos noista ilmaisista lisureista myöskin, OSM data, helsinki ortho ja kentät on kivoja makupaloja houkuttelemaan tekemään ostoksia  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Upeita kuvia on,parempaa jälkeä kuin yksikään muu mitä olen katsellut,Niin fs2004,fsx,tms.jää toiseksi 100-0

Itsellä kyllä on jo tuo x-10 mutta alusta mihin asennan tuon on vielä keräysvaiheessa :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Upean näköistä edistystä näkyvillä! :) Saavat X-P:n käyttäjätkin kunnon EFHK:n! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Upean näköistä edistystä näkyvillä! :) Saavat X-P:n käyttäjätkin kunnon EFHK:n! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään