Henri Lapinniemi

Real World Flightplan Database

4 viestiä aiheessa

Törmäsin tälläiseen http://www.edi-gla.co.uk/fpl/ sivustoon Aerosoftin Airbus X Extended -manuaalin kautta ja nyt mietityttämään kuinka voimassaolevia/"oikeita" nämä suunnitelmat ovat?

 

Hieman alkoi askaruttamaan LGIR - LOWI lentosuunnitelmaa etsiessä tämä ehdoitettu plääni:

 

N0390F240 EPALO B26 DIRMI/N0450F380 UL613 YNN UL611 UVODI/N0410F340 UL862 GIMIX/N0380F240 L608 VATAL Q102 RTT/0231

 

EDIT: Linkki lisätty

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tietääkseni suurin osa "virallisia" teitä saatuja oikean elämän lentosuunnitelmia. Voimassaolevuuden näet siitä kuinka tuore plaanin lähetysaika palveluun on. Ota plaanisi ja tuuttaa CFMUn validaattoriin ja katso tuleeko erroria  :D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia vastauksesta. Silti edelleen ihmetyttää nuo stepit tuossa suunnitelmassa? Onko ne joidenkin rajoitusten takia?

Juu taitavat olla. Lieneekö pakollista Innsbruckin saapuville lentää tuota alaväylää loppumatkasta joten siellä on oltava steppi kun ei seurailla normaalia descenttiprofiilia. Yleensä CFMUn validaattori viittaa johonkin RAD-dokumentin osaan (siellä lukee esimerkiksi jotain erroreita ja viittaus RADin osaan, vaikkapa EF1234B(viittaisi Suomen RADiin ja tuohon kohtaan 1234B)) jossa on selvitetty mikä väylä on suljettu ja/tai mikä on suositeltu/pakollinen reitti. RADiin löytyy linkki ainakin CFMU NOP -sivustolta tai vaikka googlella. Toivottavasti tarpeeksi epäselvästi selvitetty.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään