Alex Lund

Katana 4x:n kaa jotain häikkää.

43 viestiä aiheessa

Tuli tämmönen ongelma kun asensin katana 4x :n uudelle kovolevylle jonne olen simunkin asentanut. Mutta kun yritän laittaa koneeseen bensaa niin kun pitää pitää pohjassa niin se laittaa vaan 0,1 litraa bensaa tankkeihin. Kun painan uudestaan se laittaa 0,1 litraa taas. eli sitä nappia täytyy rämpyttää että se tankkaisi edes vähän sinne. Kertokaa te joilla ko. tuote on että onko teillä ollut sama ropleema ja jos on niin kertokaa miten ratkaisitte sen.

Kiitos jo etukäteen. P.S Olen lukenut manuaalia eikä sieltä löydy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voih. Asensin uudestaan mutta nyt tämä ei edes käynnisty! Väännän virta avainta eikä se suostu edes inahtamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli tää ongelma vaan jatkuu, Tein resetoinnin eli palautin oletusasetukset mutta silti tämä tekee tätä. Eli tänäänkin Kesken rullauksen avioniikat meni ihan pimeiksi ja keinohorisontti kaatui. Laitan tähän vielä kuvan.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se on ostettu se kone.

Mites manuaali? Aika suurella varmuudella voisin sanoa, että sieltä löytyy vastaus esimerkiksi checkki listojen kautta. Ja onko päivityksiö tullut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites manuaali? Aika suurella varmuudella voisin sanoa, että sieltä löytyy vastaus esimerkiksi checkki listojen kautta. Ja onko päivityksiö tullut?

Ei ole kyllä chekkilistaa. En kyllä ymmärrä että miksi koko kone lakkaa toimimasta  kesken rullauksen. Unohdin mainita että Battery ei mene päälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Avaa Normal Procedures manuska. Sieltä löytyy lista, mitä pitää tehdä. Ja jokin on pahasti vinossa, jos battery ei mene päälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole kyllä chekkilistaa. En kyllä ymmärrä että miksi koko kone lakkaa toimimasta  kesken rullauksen. Unohdin mainita että Battery ei mene päälle.

Akulla ja systeemien päällä pysymisellä saattaa joskus olla jotain yhteistä... Jos battery swich ei mene päälle voit kokeilla laittaa akut päälle FSX:n omalla näppäinkomennolla, jonka löydät asetuksista.

Olethan muistanut aloittaa lennon defu cessnalla ja vasta sen jälkeen vaihtaa addon koneisiin? Tämä on hyvin usein mainittu lisäosien manuaaleissa, jotka todellakin kannattaa lukea ajatuksella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Akulla ja systeemien päällä pysymisellä saattaa joskus olla jotain yhteistä... Jos battery swich ei mene päälle voit kokeilla laittaa akut päälle FSX:n omalla näppäinkomennolla, jonka löydät asetuksista.

Olethan muistanut aloittaa lennon defu cessnalla ja vasta sen jälkeen vaihtaa addon koneisiin? Tämä on hyvin usein mainittu lisäosien manuaaleissa, jotka todellakin kannattaa lukea ajatuksella.

En kyllä aloittanut lentoa defu cessnalla. Luulisi tämän kyllä olevan sen verran hyvä lisuri että voi aloittaaa ihan Add on koneella. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koitappa laittaa sillä defu cessnalla battery päälle ja ladata tuo katana. Minulla auttoi tuohon virtojen häviämiseen aikanaan. Liittyy jotenkin koneen omaan sähköjärjestelmä mallinnukseen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En kyllä aloittanut lentoa defu cessnalla. Luulisi tämän kyllä olevan sen verran hyvä lisuri että voi aloittaaa ihan Add on koneella. ???

Jos puhutaan hyvien lisureiden tekijöistä, niin tässä lainaus PMDG 737NGX:n manuaalista, ohjetta kannattaa soveltaa kaikkiin lisäosakoneisiin:

"There is a common misconception that when loading a complex

simulation like the PMDG 737NGX that you should first load the

default Cessna into the simulator, then load the PMDG 737NGX.

This is not a factual conception and in fact we do not recommend

the practice at all. What is required however is for the default

Ultralight at Friday Harbor to be your default startup state in FSX."

Suomeksi: FSX:n latauspohjaksi aina vakio ultrakevyt Friday Harbor aloituksella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin mutta ei se kone toimi. Miks mulla aina on kaikki ärsyttävimmät ongelmat?

Koska yrität mennä sieltä, mistä aita on matalin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Perustelut?

Valtava ongelmiesi määrästä simujen kanssa, kaikki pelaa, kun manuaalien mukaan etenee. Olet myös osoittanut kärsimättömyytesi ongelmien ratkaisemiseen hakukoneitten tai tuki-foorumien valmiiten vastausten kautta. Kaikkimullehetinyt, ei se vaan mene niin.

[OT closed]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valtava ongelmiesi määrästä simujen kanssa, kaikki pelaa, kun manuaalien mukaan etenee. Olet myös osoittanut kärsimättömyytesi ongelmien ratkaisemiseen hakukoneitten tai tuki-foorumien valmiiten vastausten kautta. Kaikkimullehetinyt, ei se vaan mene niin.

[OT closed]

Mulla siis toimi tuo katana tosi hyvin silloin kun sen ostin. Sit kun asensin uudelle kovolevylle se ei enää toimi niinkuin pitäisi. Yritetään vielä kerran asentaa uudelleen. Olen ehkä kärsimätön ongelmien ratkaisussa. Ottaa päähän kun aina jos ostan jotain niin se ei sitten toimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla siis toimi tuo katana tosi hyvin silloin kun sen ostin. Sit kun asensin uudelle kovolevylle se ei enää toimi niinkuin pitäisi. Yritetään vielä kerran asentaa uudelleen. Olen ehkä kärsimätön ongelmien ratkaisussa. Ottaa päähän kun aina jos ostan jotain niin se ei sitten toimi.

Olisiko ollut helpompi avata manuaali ja saada toimimaa siten? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää kuvassa ainakin olevan toi avionics master offilla.

Mä muistaisin että oolisi ollut päällä. Ainakin keinohorisontti on pois päältä. Nyt avioniikat toimii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostin tuon Katanan. Nyt iski mulle sama vika kuin Axulle. Eli ilmeisesti virta loppuu kesken.

[ attachment removed / expired ]

EDIT: Joo, laitoin näppäimen Generator/Alternator komennolle ja rupesi toimimaan. En ymmärrä kyllä minkä takia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://forum.aerosoft.com/index.php?/topic/45243-problem-with-avionic-power/

Sivulta löytyy myös lisää infoa - ihmettelin aikoinaan itse samaista asiaa...

Näköjään. Tuon mukaan pitäisi ensin ladata sähköistetty kone ja sen jälkeen Katana kylmänä. Ei onnistu, koska defusessioni on tarkasti määritelty ja aseteltu ja sitä en vaihda. Joten ctrl+shift+b komennolla alternator päälle käynnistyksen jälkeen, eikä tarvitse pelleillä aloitussession kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulla on tuo katana ja ei sillä ole mitään ongelmaa sen starttaamisessa, lähtee käymään vaikka ottaa sen ensimmäisenä koneena tai toisena.

axu! kun sinä asennat sen uudestaan niin kuinka otat pois sen edellisen asennuksen, ? käytätkö sitä "muuta / ota pois" tai mikä se on suomeksi, tee se sen setup,in kautta kun asennat sen se kysyy jos se korjataan vai otetaan pois niin otat pois ja sen jälkeen heität pois sen katanan sieltä "airplanes" listalta, jollei tällä tavalla onnistu niin en voi auttaa sinua

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulla on tuo katana ja ei sillä ole mitään ongelmaa sen starttaamisessa, lähtee käymään vaikka ottaa sen ensimmäisenä koneena tai toisena.

axu! kun sinä asennat sen uudestaan niin kuinka otat pois sen edellisen asennuksen, ? käytätkö sitä "muuta / ota pois" tai mikä se on suomeksi, tee se sen setup,in kautta kun asennat sen se kysyy jos se korjataan vai otetaan pois niin otat pois ja sen jälkeen heität pois sen katanan sieltä "airplanes" listalta, jollei tällä tavalla onnistu niin en voi auttaa sinua

Eli postan sen näin: Ensin resetoin kaikki asetukset sillä resetointi ohjelmalla. Sitten poistan sen sieltä Ohjauspaneelin kautta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään