Guest Ilves

Hiiren trissa

4 viestiä aiheessa

Niin tuota!

Mulla toi hiiren trissa toimi + ja - tangenttien viransijaisena, kauan sitten, kun mulla oli se vanha computer, jolla lentelin FS2004 simulla.

Nyt se trissa ei suurenna, eikä pienennä näkymää.

Noi tangentit toimivat, eivät tosin aina, Mmutta tekevät niin lyhyen matkan liikkeen, verraten siihen, mitä se trissa teki aikanaan.

Mitä pitäisi tehdä, jotta saisi sen trissan taas toimimaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin tuota!

Mulla toi hiiren trissa toimi + ja - tangenttien viransijaisena, kauan sitten, kun mulla oli se vanha computer, jolla lentelin FS2004 simulla.

Nyt se trissa ei suurenna, eikä pienennä näkymää.

Noi tangentit toimivat, eivät tosin aina, Mmutta tekevät niin lyhyen matkan liikkeen, verraten siihen, mitä se trissa teki aikanaan.

Mitä pitäisi tehdä, jotta saisi sen trissan taas toimimaan.

Kokkeiles painaa välilyöntipalikkaa yhtaikaa, kun pyörität trissaa...mulla ainakin pienentää ja suurentaa ihan ok.

yst. jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin!

Tulipahan koettua.

Painaessani sitä välilyöntiä, niin koko näkymä hupsahti mahalleen. Sen sai joikkarilla kyllä korjattua ja se trissa tosiaan lähensi ja loittoni, mutta aivan yhtä vähän, mitä tangentitkin.

Mulla oli siinä vanhassa koneessa se automaattisesti, ilman mitään kommervenkkejä ja se toimi paljon laajemmasti, mitä tangentit + ja -. Miksi ei tässä uudessa?

Pitäisikö mennä asetuksia jotenkin kopeloimaan, mutta miten?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään