Alex Lund

Aerosoft AES

25 viestiä aiheessa

Tulipa hankittua AES. Ei mennyt mielestäni kyllä rahat hukkaan. :thmbup: Ovien kohdalla on vihreä/keltainen juttu. Se on vähän häiritsevää. Onko mahdollista saada se ppis? Entäs tuubit? Aktivoin AESin Mega airport Helsingille mutta jostain syystä en saa jetwayta kiinni koneeseen. Onko tähän jokin tietty tapa millä sen saa kiinni koneeseen? ??? Ja sitten vielä se jutska jolla saa valittua toiminnon simussa. En nyt muista nimeä.  En tästä AEsista paljoa tiedä mutta kertokaa jotain kivoja juttuja joita tällä voi tehdä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne vihreät ja keltaiset jutut tulee, kun aukaiset AESConfigin. Sieltä sie säädät koneiden ovien ja rahtiluukkujen paikkaa. Payware koneet AES tunnistaa, joten sinun ei tarvi jokaisen koneeen kohdalla tehdä säätöjä. Ja kun sulla on AESConfig auki, niin putket ei oo silloin toiminnassa.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne vihreät ja keltaiset jutut tulee, kun aukaiset AESConfigin. Sieltä sie säädät koneiden ovien ja rahtiluukkujen paikkaa. Payware koneet AES tunnistaa, joten sinun ei tarvi jokaisen koneeen kohdalla tehdä säätöjä. Ja kun sulla on AESConfig auki, niin putket ei oo silloin toiminnassa.  :)

OK. kiitti tiedosta! Onko jokin näppäinkomento jolla saa esim boardingin, pushbackin ja kaikkea muuta mukavaa ;D ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yksi sana: Manuaalit.

Olen niitäkin jo hieman tutkinut. En vain löytänyt sitä näppäinkomentoa jolla saa ne boardingit ja muut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen niitäkin jo hieman tutkinut. En vain löytänyt sitä näppäinkomentoa jolla saa ne boardingit ja muut.

Ctrl+vaihto+W,aukeaa valikko josta aukeaa lisää vaihtoehtoja. Manuaalista mie nää ite löysin.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota, jos "oikeasti" tutkisit niin olisit jo löytänyt asiat etkä kyselisi täällä  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota, jos "oikeasti" tutkisit niin olisit jo löytänyt asiat etkä kyselisi täällä  ::)

Mitäs sitä manuaalia vaivautuu avaamaan, kun täältä saa vastaukset hopeatarjottimella. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kellään niin että kun PMDG nGX:ää työnnetään AESin pushbackillä niin se kone "pomppii" työnnön aikana?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli vaan mieleen, osaako hän englantia? Se voisi selittää sen lukemisen vaikeuden.

13-vuotias = 6. tai 7. luokka-asteella. Eli lukenut 4-5 vuotta englantia. Luulis jo suht hyvin osaavan? Mutta en tiedä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli vaan mieleen, osaako hän englantia? Se voisi selittää sen lukemisen vaikeuden.

Kyllä 13v. on jo yleensä oppinut tarpeeksi englantia koulussa, että ymmärtää edes tärkeimmät kohdat. Itse ainakin pystyn 7. luokkalaisena lukemaan manuaaleja ilman ongelmia. Koulussa ei kuitenkaan opeteta manuaaleissa olevia erikoisempia sanoja, mutta ne selviävät kyllä useimmiten pikaisella googletuksella.

Eiköhän kyse ole vain motivaation puutteesta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole kyllä vielä katsonut. Menenpä katsomaan ja kokeilemaan.

Lue nyt ihan oikeasti se manuska(tai selaa edes tuohon vikaratkaisuun siellä). En pysty näin saaresta sanoman sivua, mutta siellä oli vastaus tohon ongelmaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lue nyt ihan oikeasti se manuska(tai selaa edes tuohon vikaratkaisuun siellä). En pysty näin saaresta sanoman sivua, mutta siellä oli vastaus tohon ongelmaan.

Olen jo leukenut sen manuaalit. Harmi vaan se ei hyväksy Wilcon Emppuja ja NGX 6700. :P Pitää itese sitten säätää ne. Toivottavasti ei ole vaikeata. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen jo leukenut sen manuaalit. Harmi vaan se ei hyväksy Wilcon Emppuja ja NGX 6700. :P Pitää itese sitten säätää ne. Toivottavasti ei ole vaikeata. :P

Kuinka niin ei hyväksy? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinka niin ei hyväksy? ???

No se on aika vaikee selittää mutta en muista mitä se sanoo mutta jotain että Aircraft is not jotain mut se ei avaa AESia. Sori jos oli huonosti selitetty. Toivottavasti edes jotain ymmärsit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No se on aika vaikee selittää mutta en muista mitä se sanoo mutta jotain että Aircraft is not jotain mut se ei avaa AESia. Sori jos oli huonosti selitetty. Toivottavasti edes jotain ymmärsit.

Sinun pitää ladata avsimista tai vastaavasta AES conffi kyseiselle konetyypille ja sijoittaa se sinne ko. lentokoneen kansioon. (Se missä on panel, sound, texture jne...) Toinen tapa on itse sijoittaa parametrit koneelle AES Configin kautta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinun pitää ladata avsimista tai vastaavasta AES conffi kyseiselle konetyypille ja sijoittaa se sinne ko. lentokoneen kansioon. (Se missä on panel, sound, texture jne...) Toinen tapa on itse sijoittaa parametrit koneelle AES Configin kautta.

Kiitos tästä vinkistä :) Käynkin lataamassa sen saman tien.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites sitten kun siirtää koko simun ja kaikki lisurit toiselle koneelle, niin pysyykö krediitit minnulla ja EFHK  aktivoituna vai pitääkö ne ostaa ja aktivoida uudelleen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään