Mikko Westerlund

Tampere julkaistu FSX:lle

11 viestiä aiheessa

EFTP:n patchi kannattaa asentaa, sillä alkuperäisen maiseman afcadissä on virheitä. Ne estävät esimerkiksi yhdenkään AI-koneen lähtemisen kentältä. Suosittelen esimerkiksi ADE9X:n "Fault Finderin" käyttämistä mikäli tuossa korjaustiedostossakaan kaikkea ei vielä ole korjattu. Se edellä mainittu ongelma ei tosin tullut esille Fault Finderillakaan. Muuten maisema toki kannattaa asentaa, kyllä se oletusmaiseman voittaa mennen tullen.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koska Suomeen julkaistaan niin vähän lisäosia, ansaitsee tämä oman treadinsa. Voi olla, että osalta tämä olisi jäänyt huomaamatta tuonne toiselle osastolle.

Eli Mikael Franti on julkaissut EFTP:stä FSX:lle tehdyn kentän.

http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fsxscen&DLID=176597

Toivottavasti tämä innostaa tekemään lisääkin kenttiä Suomeen.

Täytyy todellakin toivoa että vastaavia kenttiä tulisi lisää Suomeen, niistä kun on "huutava" pula FSX:lle  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoa, että jotain tapahtuu Suomi-kenttien tiimoilta Fsx:ssäkin. Mikael Franti kuulostaa kyllä Suomalaiselta nimeltä . . . liekö kuitenkin ulkomaalainen kaveri? FS-Nordicin haku ei ainakaan antanut tuloksia tällä nimellä. No ei sillä nyt tietenkään väliä ole, hienoja kenttiä kaveri osaa tehdä.

Latasin myös tuon kentän tutustumista varten, ei oikein wörki Fs-2004:sessa mikäli joku on semmoista ajatellut kokeilla.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tällä paljonkin eroa siihen FS9:lle tehtyyn Pirkkalaan? Ku mulla tuo FS9:lle tehty Pirkkala toimii ihan normaalisti FSX:ssä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tällä paljonkin eroa siihen FS9:lle tehtyyn Pirkkalaan? Ku mulla tuo FS9:lle tehty Pirkkala toimii ihan normaalisti FSX:ssä.

No sillähän se selviää kun asennat ja kokeilet  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No on. FS9n maisemasta puuttuu useita rakennuksia ja se on muutenkin vanhentunut. Lisäksi itselläni mm. terminaalin tekstuurit heittävät häränpyllyä Xssä. Tämä maisema on varsin toimiva ratkaisu ja näyttääkin hyvältä. Itse tosin pitäisin enemmän jos rullaustiet ja asematasot olisi toteutettu vaikka AFCADilla tai omilla tekstuureilla eikä tuolla ilmakuvalla, on melkoista suttua läheltä katsottuna rullaillessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt alkaa olla hyvällä tolalla Suomen isoimmat kentät X:lle.

Vielä kun osaavat jantterit tekisivät EFRO ja EFJY niin avot   ;D

Mitkä isommat kentät?

Ei yksi kärpänen kesää tee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään