Alex Lund

FSX ja sceneryt

9 viestiä aiheessa

Moi. Mulla on nyt tullut pieni vika simulaattoriin. Eli jos lennän vaikka nyt ENGM-EFHK niin aina Aerosoftin EFHK:lla näkyy osa terminaalista putkia ei näy eikä lennonjohtotornia. Samanlainen juttu on FISD:n oulun kanssa. Laskeuduttuani ja rullatessqani sceneryn tiet katoavat sitä mukaa kun rullaan. Samalla Default scenery näkyy sieltä alta. Voiko Oulun default sceneryn jotenkin poistaa ja jätttää FISDin sceneryn tilalle?  Tämä on todella ärsyttävää. Kokeilen jos Oslossa tätä ongelmaa ei olisi.  Kiitos jo etukäteen!  :->

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä oikeen säädät simusi kanssa jos vikoja tulee tasaiseen tahtiin? Itselläni ei ole ollut mitän ongelmia kyseisten maisemien kanssa FSX:ssä. Olethan asentanut Ouluun sen FSX pätsin oikein? AS-skeneihin kokeile uudelleen asennusta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä oikeen säädät simusi kanssa jos vikoja tulee tasaiseen tahtiin? Itselläni ei ole ollut mitän ongelmia kyseisten maisemien kanssa FSX:ssä. Olethan asentanut Ouluun sen FSX pätsin oikein? AS-skeneihin kokeile uudelleen asennusta...

Mä en säädä mitään simuni kanssa. Olen asentanut ouluun sen skenun mikä sieltä fisdin skivuilta löytyi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä en säädä mitään simuni kanssa. Olen asentanut ouluun sen skenun mikä sieltä fisdin skivuilta löytyi.

Asenna uudestaan? Poista scenery libarystä ensin, kopioi filut uudestaan Addon Scenery kansioon ja lisää sen jälkeen EFOU uudestaan scenery libraryyn.

EDIT: Laitappa kuva Scenery Librarystä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asenna uudestaan? Poista scenery libarystä ensin, kopioi filut uudestaan Addon Scenery kansioon ja lisää sen jälkeen EFOU uudestaan scenery libraryyn.

EDIT: Laitappa kuva Scenery Librarystä.

Ok. Laitan kuvan sit kun oon perillä oon nääs ny lentämässä.

Edit: Tässä tää kuva

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No Oulua ei ole ainakaan tuon mukaan asennettu. Sitten kannattaa asennettuasi haluamasi maisemat kannattaa poistaa scenery.dat tiedosto, jotta simu tekee tuon dat:n uudestaan. Tällä on joskus huomattava vaikutus maisemien toimivuuteen. Muutoin tuntuu hankalalta käsittää, että useimmill maisemat toimivat suoraan ja yhdellä käyttäjällä maisemat ja simulaattori toimii oleellisilta osin huomattavan huonosti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotain lähdettä tälle?

Enpä tiedä onko Kautolla jotain lähdettä ehdotukselleen, mutta ainain itselläni oli portti ongelma joka ratkesi siirtämällä EFHK prioriteetti 1.

Saattoi olla sattumaa, mutta aina kannattaa kokeilla!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään