Guest Makoy

Inspectorin asetuksista ?

6 viestiä aiheessa

Terve. Tapahtui niin, että uunittamani 8800 GTS lakkasi taas pelittämästä. Vaihdoin toisesta koneesta 9600 GS näyttiksen tilalle. Imutin uudemman Nvidian ajurin XP:lle ( 314,22 ) ja Nvidia inspectorin. Nyt en saa enää AA:ta niin hyvän näköiseksi kuin se oli vanhalla näyttiksellä, ajurilla ja Nhancerilla. Onko kellään FS9 ja inspector käytössä ja minkälaisilla asetuksilla? Oon katellu netistä neuvoja, mutta ei onnistu niillä. Parhaan AA:n tällä hetkellä sain tolla 32xS, mutta ei ole vielä saman vertainen niinkun vanhalla kokoonpanolla. Syy miksi vaihdoin Nhancerin inspectoriin on se, että saan sillä kellotettua mehuja irti tosta 9600 GS:stä. Vaatiikohan uudemmat ajurit enemmän näyttiksiltä, kun noi frametkin tippui vaikka näyttis on kellotettu  750/1080/1900.  Auttaiskohan tohon AA:n asiaan, jos hommais GTX 560TI:n :P t-Marco

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asetukset, jotka toimivat FSX:ssä pitäisi toimia myös FS9.1:ssä. Kokeile vaikka tätä - tosin  kaikkihan ei kaikilla toimi...

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi. Kiitokset. Mulla oli melkein samanlaiset asetukset. Kokeilin tuota 2x Sparce Grid Supersamlinkia ja vissiin vähän kuva parantui. Vertical sync ei vissiin vaikuttanut, mulla oli se "use 3D aplication setting".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihmeellisiä asioita tapahtuu.... mulla on jostain syystä fps:t kadonnut jonnekkin, löytäjä voi palauttaa. Yksi ihme asia joka ei ennen ole vaivannut on se, että fps:t tippuu puolella joka view modessa, jos kuva on isossa ikkunassa. Jos pienennän ikkunan, fps:t nousee. Isossa ikkunassa ne on 1-4 ja pienessä ikkunassa  n.17. Aiemmin tällaista muutosta ei ole ollu. On myöskin sama onko kyseessä default kenttä vai addon, ja onko käytössä default cfg vai modattu. Musta alkaa tuntumaan sille että toi näyttiksen ajuri on hanurista tai se toimii hyvin vain uusien näyttiksien kanssa. Pitää varmaan taas poistaa uusi ajuri ja kattoa ikivanha tilalle nhancerin kera  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se vaan johtui ajurista. Piti olla tuettu tälle kortille ja XP:lle, mutta ongelmia tuli. Hirvee homma vekslata ajureiden, asetusten ja softien kanssa monta päivää. Nyt on sitten näyttiksen ajuri ikivanha 182.50 ja Nhancer. Tein testejä EFHK:n kiitotien päässä ja tässä tulos. ennen virtuaaliohjaamossa pienellä ruudulla n. 4 fps, nyt 61 fps. Isolla ruudulla ennen n. 17 fps, nyt 42 fps. Kummassakin on täysin sama cfg. Ihme juttu. Ajureiden vaihdolla uudempiin voi siis saada kaiken päin takapuolta. t-Marco

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se vaan johtui ajurista. Piti olla tuettu tälle kortille ja XP:lle, mutta ongelmia tuli. Hirvee homma vekslata ajureiden, asetusten ja softien kanssa monta päivää. Nyt on sitten näyttiksen ajuri ikivanha 182.50 ja Nhancer. Tein testejä EFHK:n kiitotien päässä ja tässä tulos. ennen virtuaaliohjaamossa pienellä ruudulla n. 4 fps, nyt 61 fps. Isolla ruudulla ennen n. 17 fps, nyt 42 fps. Kummassakin on täysin sama cfg. Ihme juttu. Ajureiden vaihdolla uudempiin voi siis saada kaiken päin takapuolta. t-Marco

Kyllä näin toisinaan on - jossain tapauksissa vanhemmat ajurit toimivat paremmin ja siksipä minä säästän aina nuo vanhemmat versiot jos uuden kanssa tulee ongelmia.

Hyvä, että sait toimimaan  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään