Jukka Immonen

PMDG 747-400 OVET

5 viestiä aiheessa

Hei, tuli hankittua PMDG 737 sarjan jatkeeksi ilmojen kuningatar 747-400 ;D. Hieman poikkeaa tutusta 737, mutta ensimmäinen onnistunut lento on nyt tehty :thmbup: Sellainen pikku asia vähän häiritsee ;) En ole saanut ratkaistua sitä, miten 747 koneesta saa ovet auki! Saan kyllä näkyviin ovet FMC:stä. mutta miten sitten jatkan? Olen yrittänyt katsoa youtubestakin videoilta ja lukenut manuaaleja, mutta tuota tietoa en ole löytänyt! Tällaisen tiedon toki löysin netistä: "Go to the PMDG menu within MSFS and then the General | Keyboard Assignment option. There you will find a category listing for Doors 747. Assign your desired key combinations for each of the doors and exit the menu. You will now be able to open each door individually according to the key combinations you assigned" Onko tämä ohje ainoa mahdollinen? yritin laittaa joka ovelle eri merkin, mutta eihän sellaisia merkkejä enää löydy eri oville, kun lähes kaikki mahdolliset merkit on jo varattu johonkin toimintaan ja eri ovien kohdalle voi valita vain yhden kirjaimen tai numeron?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luulen, että ne näppäimet jotka sinne valitset eivät vaikuta muihin koneisiin. Eli ota esim. näppäimistön oikealta jotain numeronäppäimiä(niitä tuskin käytetään 747:n kanssa). Tuo menu löytyy muistaakseni simusa kun lennät, niin yläpalkki-->addons-->PMDG-->?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luulen, että ne näppäimet jotka sinne valitset eivät vaikuta muihin koneisiin. Eli ota esim. näppäimistön oikealta jotain numeronäppäimiä(niitä tuskin käytetään 747:n kanssa). Tuo menu löytyy muistaakseni simusa kun lennät, niin yläpalkki-->addons-->PMDG-->?

Keypad ilman numlockia ohjainpinnat ja numlockin kanssa kuvakullman pyyöritys..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se nyt oli esimerkki. Itselläni ei noita ole ja en mitenkään muista, mitkä olen ottanut pois(nämä taisin ezdokn takia poistaa).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään