Guest Etsijä

uiautomationcore.dll-ongelma - eikö ole ratkaisua?

7 viestiä aiheessa

FSX on aika lailla pelaamiskelvoton minulla tällä hetkellä.  Kaikki lennot päätyvät ennen pitkää CTD:hen, jos vähänkään joudun käyttämään valikoita.

Kone on suht uusi, Windows7 64-bit, näyttiksenä AMD Radeon HD 6800-sarjan vehjes.  Winukka päivitetty ajan tasalle, samaten Catalystin ajurit.  FSX SP2, ei Acceleration-pakettia.  Lennän ikkunoidussa tilassa (jotta saan kakkosnäytölle karttoja jne.).

Suurin osa crasheista näyttäisi tapahtuvan uiautomationcore.dll:n takia.  Kokeiltu netistä löytyneitä fiksikonsteja ja useaa eri versiota tuosta DLL:stä. Ei onnea.

Mitä vielä voisi yrittää?  Radikaalimpiakin konsteja voisin kokeilla, mutten sentään lähde koko Windowsia uudelleen asentamaan.  Eikä rahaa uuteen näyttikseen oikein liikenisi nyt.

:'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pirskatti, jos tähän ei tule ratkaisua, teen radikaalin päätöksen ja rupean tähyilemään X-Planesin suuntaan. Ei jaksaisi tätä säätämistä.  FSX on ehkä huterin softa, mitä milloinkaan olen käyttänyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jos fixit eivät ole tuottaneet toivottua tulosta, niin poista FSX:n asennus koneeltasi aloittaen ensin kaikista lisäosista, joita koneellasi mahdollisesti on. Asenna simu ja testaa kaikki -> asenna jokin mahdollinen kenttä/maisema ja testaa käyttämällä default Cessnaa. Aloituskenttänä olisi hyvä pitää koko ajan Seatle (KSEA), josta voit sitten siirtyä käynnistyksen jälkeen haluamaasi paikkaan. Jos kaikki toimii, niin voit siirtyä taas askeleen eteenpäin. Asenna muuten heti ennen mitään muita asennuksia tuo uiautomationcore (taisi olla tuo Vistalle tehtailtu versio, joka on toimiva myös WIN 7:ssa).

AVSIM on mainio paikka löytää ratkaisuja erilaisiin ongelmiin:

http://forum.avsim.net/topic/273341-heres-the-apparent-fix-to-fsx-crashing-win-7-x64/

Asennus tietenkin joko erilliselle kiintolevylle tai sitten suoraan C:\-juureen.

Kerralla ei kannata mitään hirmupaketteja asentaa, sillä muuten ongelman jäljitys on täysin arpapeliä. Muista eheytys ennen asennusta ja sen jälkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSX on aika lailla pelaamiskelvoton minulla tällä hetkellä.  Kaikki lennot päätyvät ennen pitkää CTD:hen, jos vähänkään joudun käyttämään valikoita.

Kone on suht uusi, Windows7 64-bit, näyttiksenä AMD Radeon HD 6800-sarjan vehjes.  Winukka päivitetty ajan tasalle, samaten Catalystin ajurit.  FSX SP2, ei Acceleration-pakettia.  Lennän ikkunoidussa tilassa (jotta saan kakkosnäytölle karttoja jne.).

Suurin osa crasheista näyttäisi tapahtuvan uiautomationcore.dll:n takia.  Kokeiltu netistä löytyneitä fiksikonsteja ja useaa eri versiota tuosta DLL:stä. Ei onnea.

Mitä vielä voisi yrittää?  Radikaalimpiakin konsteja voisin kokeilla, mutten sentään lähde koko Windowsia uudelleen asentamaan.  Eikä rahaa uuteen näyttikseen oikein liikenisi nyt.

:'(

Täysin samat oireet kuin minulla oli aiemmin. Muutenkin samanlainen kokoonpano, Win 7 64-bittinen ja Radeonin 6800-sarjalainen. Sain ongelman häviämään kertalaakista, kun poistin nuo uiautomationcore.dll-fileet kokonaan. En korvannut millään.

Nyt tosin simu ollut vähemmällä käytöllä, joten en ole ihan varma, ovatko kaikki ongelmat historiaa tämän osalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täysin samat oireet kuin minulla oli aiemmin. Muutenkin samanlainen kokoonpano, Win 7 64-bittinen ja Radeonin 6800-sarjalainen. Sain ongelman häviämään kertalaakista, kun poistin nuo uiautomationcore.dll-fileet kokonaan. En korvannut millään.

Jännää, tuota nimittäin ehdottaa useampikin ketju, joita netistä kaivelin. Kaipa tässä voisi tuotakin kokeilla.  Tiedä häntä sitten, mihin kaikkeen tuon poistaminen vaikuttaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jännää, tuota nimittäin ehdottaa useampikin ketju, joita netistä kaivelin. Kaipa tässä voisi tuotakin kokeilla.  Tiedä häntä sitten, mihin kaikkeen tuon poistaminen vaikuttaa...

Tuskin häviät mitään, kun otat varmuuskopiot noista. Se tiedostohan taisi olla kahdessa eri hakemistossa, jos oikein muistan. Kannattaa kokeilla!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt vasta muuten törmäsin tuohon Prepar3d:iin.  Sehän näyttäisi olevan FSX steroideilla pumpattuna, ja mitä olen lukenut, söisi myös FSX:n lisäosia ja paywarekoneita.  Sekä olisi paljon vakaampi.

Lentääkö täällä kukaan Prepar3d:illa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään