Guest rjkl

Acceleration pack

4 viestiä aiheessa

Saako tota otsikon pakkausta mistään ladattua. Etsiskelin ristiin rastiin, huonolla tuloksella. Mulla on ladattu versio kyllä mutta mun merkitsemästä koodiliuskasta puuttuu viimeinen pätkä (paperiversio), kun on palanen paperista murtunut

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saako tota otsikon pakkausta mistään ladattua. Etsiskelin ristiin rastiin, huonolla tuloksella. Mulla on ladattu versio kyllä mutta mun merkitsemästä koodiliuskasta puuttuu viimeinen pätkä (paperiversio), kun on palanen paperista murtunut

Se on vaan ostaa uusi levy, en ole koskaan nähnyt että tuota on jossain imuroitavana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa soittaa kuitenkin Microsoftin tukeen. Sieltä käsin voivat kyllä toimittaa sinulle uuden aktivoimiskoodin / nollata lisenssin muilta koneilta (olettaen, että sinulla on aito pakettiversio tai jotain sähköisiä kuitteja verkko-ostosta jäljellä).

Saattavat löytää tietosi myös pelkän oston yhteydessä käytetyn sähköpostiosoitteen, katuosoitteesi tai nimesi perusteella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätynee soitella tukeen ja kysyä huomenna neuvoja. Tuote on imuroitu microsoftin sivuilta, en vaan muista tarkalleen linkkiä. Latauksesta on jo monta vuotta. Täytyy vielä tsekata Pay Pallin kuitit, jos löytyisi sieltä apuja. Kiitokset neuvoista

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään