Guest Makoy

laskeutumisäänet clientille ?

7 viestiä aiheessa

Moi, miten saisin laskeutumisäänet client koneelle? LUA-filellä tai siocilla varmaan onnistuis, mut ehkä ei minun taidoilla, kun äänethän riippuu miten kovaa kenttään tömähtää. Haluaisin kaiken extran ( mikä vaan mahdollista ) client koneille pois FS-koneelta. Mulla on toi shakeri clientillä. LUA-file hoitaa turbulenssin tärinät ja PMsounds muut, pitäis vielä jotenkin saada tuo laskutömähdys samaan koneeseen. t-Marco

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin siirtää shakerin FS-koneelle. Nythän tulee sitten ongelma siinä, että kaikki äänet vaikuttaa shakeriin. Ukkosen jylinä täristää takapuolta niin perhanasti, ei oikein mukavaa. Kun toi LUA-file on clientillä se tunnistuu automaagisesti, mut mites kun se on serverillä, pitääkö jotain lisätä fsuipc.iniin että saa LUA:n toimimaan? t-Marco

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aaaagh, ei kai se turbulence LUA toiminut FS-koneella, kun en ollu vaihtanut oikeaa sound path:ia. Nyt tulee äänet. Mut edelleen toi eka kymysys voimassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites, onko mahdollista jakaa soundeja eri äänikorteille, jos on kaksi äänikorttia? Esim. laskeutumis tömähdykset tulis siis eri kortilta. t-Marco

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yritin löytää jotain offsettia laskeutumis-tömähdyksille, mut ei ainakaan mun silmiin sattunu. Olis voinu kokeilla tömähdyksiä siocilla tonne clientille. Imasin muuten ton Audacity:n softan ja tuunailen joitakin ääniä kovemmaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

olisko offsetti "on ground", sitä voisi tutkia ja verrata jotain muita (nopeus >50kias tms) ettei jyristele turhaan kun esim. lataa lennon tai vaihtaa kenttää, jos flagi siinä menee päälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi Tuomas, joo tuo taitaa olla ainut offsetti mitä vois käyttää. Lua filellä tuo onnistus clientillä, eriasia on osaanko tehdä Lua-scriptin. Pitää ottaa malliks toi turbulence-scripti ja kattoo miten käy. t-Marco

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään