Guest ISOpuu

Ohjainkysymys

17 viestiä aiheessa

Terve,

Tälläinen galluppi siitä, minkä valmistajan tikuilla/yokeilla arvon foorumiväki suorittaa virtuaalilentonsa.

Tein tämän kyselyn, koska olen hankkimassa lähiaikoina uutta lentolaitteistoa ja haluaisin tietää minkä firman ohjaimia te käytätte.

Itse tällä hetkellä lentelen Logitechin vermeillä.

Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyselyyn voisi olla hyvä lisätä vaihtoehdoksi useampaa eri laitetta. Vastasin että CH Products, koska pääasiassa lennän CH:n Yokella, mutta jos kyseessä esim helikopteri, tai kone jossa on oikeastikin joystick, käytän Logitechin halpisjoikkaria.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huvittelutikusta!

Mulla on tikkuna T.Flight HotasX Thrustmaister.

Se on mielestäni ihan käypä vimpain. Mulla on tikku ja trotteli koplattu samxi. mutta ne saa erilleenkin, jos haluaa.

Mulla oli ihan käymäseltään tässä FSX:ssä se Super Bigg FSX:lle, mutta kun lensin sitä tällä Thrustmasterillani, niin laskussa, kun otin trottelin nollille, niin tehot jäi puoleen väliin. Tätä ilmiötä ei ole ollut muiden koneiden kohdalla. Liekö silloisen Supergugin "super bugg"? Jos oli, niin onko siihen tullut jo korjaus.

FS9:ssä se toimi vastaavan koneen kanssa broblenfritt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

CH products Fighterstick USB. Siitä löytyy 7 kpl tavanomaista joystick-näppäintä (toimintoineen), trimmit korkeus- ja sivuperäsimelle sekä kaasu. Ei siis mitään erikoista mutta erittäin jämäkkä ja kestävä tikku kaiken kaikkiaan. Ollut jatkuvassa käytössä vuodesta 2005.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

CH products Fighterstick USB. Siitä löytyy 7 kpl tavanomaista joystick-näppäintä (toimintoineen), trimmit korkeus- ja sivuperäsimelle sekä kaasu. Ei siis mitään erikoista mutta erittäin jämäkkä ja kestävä tikku kaiken kaikkiaan. Ollut jatkuvassa käytössä vuodesta 2005.

Pekka

Sama tikku saapui tällä viikolla ja voin myös suositella. Loistava tuntuma verrattuna vanhaan Logitechin 3D prohon, pienien korjausten tekeminen paljon helpompaa ja muutenkin laadussa ison harppauksen edellä.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Xbox 360 ohjain käytössä. En ole niin simuhullu että hommaisin mitään sen kummempaa tikkua. Padi menee kaappiin kivasti kun sitä ei käytä. Tikun kanssa tulisi jos ekin ongelma vastaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Logitechin Extreme 3d käytössä ja ihan tyytyväinen ollut. Saitekin yoke on, mutta p*skana. Myös pedaalit kohta toiminnassa Logitechin Driving Force Gt ratista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itellä ollu vähän päälle vuoden Saitekin X52. Hinta-laatusuhteeltaan erinomainen! Suosittelen!  :thmbup:

Onhan se kyllä ihan järkyttävä vehje, oisko mulla se vajaa 3 vuotta ollut.. Rahat ois voinu käyttää järkevämminkin/parempaankin.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan se kyllä ihan järkyttävä vehje, oisko mulla se vajaa 3 vuotta ollut.. Rahat ois voinu käyttää järkevämminkin/parempaankin.  :-\

Perustele.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Logitechin Extreme 3d käytössä ja ihan tyytyväinen ollut.

Minä ostin monta vuotta sitten tuon tikun ja se ei kestänyt takuuaikaa umpeen, se vaihdettiin kaksi kertaa takuuseen, kun se kolmannen kerran hajos niin en viitsinyt mennä takaisin sen kanssa vaan heitin meneen ja ostin Saitek Cyborg EVO tikun joka on ollut yli 5v käytössä.

Mutta se on semmoista että yksi tykkää äitistä toinen tyttärestä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Perustele.

Onhan se tikku ihan veltto, ilman mitään tuntumaa mihinkään suuntaan. Napeista puolet aivan jonnin joutavia ja kaasu-ohjain ei pysy kalibroituna varttia pidempään. Ja niin, törkeen ruma se kans on.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on Saitek 52 pro. Ei ole kokemuksia muista tikuista, mutta olen kyllä samaa mieltä liittyen tikun tunnottomuuteen sekä siihen, että kalibrointi ei välttämättä pysy kuosissa. Tämä on jo kolmas Saitek mulla ja aion tämän jälkeen päästä tästä vammastani eroon vaihtamalla johonkin muuhun.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä eroja on muuten Saitek 52 Pro:lla ja Normaalilla saitek 52:lla?

Googlaa itsesi Saitekin sivuille ja lue ne erot itse. Kummastakin tikusta löytyy oma brosyyri.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään