Jarkko Kautto

Game Booster (FSX)

7 viestiä aiheessa

Raudalla sitä tehoa tuodaan, ei noilla humpuuki ohjelmilla. Itellä toi Iobitin boosteri tuonut frameakaan lisää.

Sama minulla. FPS limiter on käyttökelpoinen, mutten tuosta game boosterista saanut mitään iloa irti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Raudalla sitä tehoa tuodaan, ei noilla humpuuki ohjelmilla. Itellä toi Iobitin boosteri tuonut frameakaan lisää.

Sikäli kuin minä käsitin oikein ei se ruudunpäivitykseen juuri autakaan. Sen avulla voi poistaa turhia taustaohjelmia käytöstä (ja palauttaa ne simusession jälkeen takaisin), mikä vapauttaa muistia. Se tuo ehkä hieman myös tehoreservejä takaisin käyttöön - niiden määrä lienee kuitenkin minimaalinen nykykoneilla, joissa taustaohjelmien konetehon kulutus ei välttämättä ole kovin merkityksellinen. Muistin tarve voi kuitenkin olla jopa kriittinen joissakin tapauksissa. Silloin tuosta voisi olla apua. Olen koetellut simun rajoja tässäkin suhteessa. Olen onnistunut kaatamaan simun muistin puutteeseen tahtomattani useammankin kerran. Enkä tuossa nyt tarkoita niitä muistin ylivuototapauksia, jotka seuraavat esimerkiksi jonkun maiseman virheistä. Game booster auttoi tuolloin vapauttamalla juuri sen kriittisen määrän muistia. Ohjelman nimi johtaa siis harhaan (mikäli puhumme samasta ohjelmasta, jota minä olen käyttänyt).

nimimerkki: "joskus jopa yli 200 gigaa tavaraa simussa"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep! Itse käytän FS9 -kanssa. Syy on lähinnä se että kun sulkee tarpeettomat palvelut, niin mahdolliset kaatumisetkin todennäköisesti pienenee. Muistiakaan ei liikaa ole (2Gb) joten hieman saa sitäkin vapautettua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään