Alex Lund

PMDG 737NGX Route Discountinuity

27 viestiä aiheessa

Siis Miten noi Route Discountinuityt sais FMC:ltä pois? Ei oikein googlesta löytynyt apua...

Ihanko tosi? Mites manuaali, satanen vetoa että löytyy sieltä.. ja kokeiles syöttää siihen numerolaskimeen jotain siihen reittiin liittyvää, saattaa poistua.. Ja miksi sun p@rk&l¤ pitää tehä aina uusi ketju,häh?? Täällä on tukku uusia kavereita tullut lähiaikoina mutta sä oot aivan omaa luokkaa, negatiivisessa mielessä..

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
;D Tai lennä tutoriaalilento. Siinä tulee suurin osa vastauksista melkein mihin tahansa kysymykseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D Tai lennä tutoriaalilento. Siinä tulee suurin osa vastauksista melkein mihin tahansa kysymykseen.

Ok. Nyt lennän treenilentoo hesa-oulu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok. Nyt lennän treenilentoo hesa-oulu. Mut en tiedä millon sitä Vnav nappii pitää painaa. no, katotaan manuaalista :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pankaas modet lukkoon tää höpinä. Siirrätte nämä tuohon jo ajat sitten aloitettuun PMDG ja niin pois päin ongelmaketjuun..

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pankaas modet lukkoon tää höpinä. Siirrätte nämä tuohon jo ajat sitten aloitettuun PMDG ja niin pois päin ongelmaketjuun..

jari

Äläs nyt. Hauska seurata tätä.

Stephen-Colbert-Popcorn.gif

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä tarkotat? Jäi suomeen? Missä päin sä oikein oot

Että jäi popparit kotiin. Ja kyllähän sen tiedon löytyy kun foorumia hieman lukee tai muualta netistä niin tieto löytyy  ;)

E: Ja en kyllä tiiä mitä sä sillä tiedolla edes teet kun ei sulle se kuulukkaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi te aina vit******** Axulle jostakin? Ei minusta mitään järkeä. Mutta kyllä Axunkin on tajuttava se,että ei joka ongelmalle tartte tehä uutta ketjua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se ole kuitenkin selkeämpää, että jokainen ongelma on omana ketjunaan. Hakukin toimii loogisemmin tällöin. Kysymysten laatuun olisi syytä myös panostaa. Lukee vaikka pariin kertaan kysymyksen ennen kysymistä. Kysymyksestä pitäisi heti ensimmäisellä lukemisella selvitä seuraavat asiat:

1) Ongelma johon kysyjä haluaa vastauksen

2) Ongelman rajaus

3) Mahdollinen virhetoiminta

4) Miten asiaan on päädytty?

[lainaus]

Siis Miten noi Route Discountinuityt sais FMC:ltä pois? Ei oikein googlesta löytynyt apua...

[/lainaus]

Muuntuu muotoon.

Hei ohjelmoin FMC:e reitin välille EFHK - EFOU reittinä minulla on ROVIL M854 OSTOS lisättyäni lähtöreitin FMC:e tulee discontinuity välille ENUTO - ROVIL. Olen hakenut asiaan apua googlen avulla, mutta en saanut vastausta asiaan. Osaatteko auttaa asiassa?

Vastaus on luultavasti manuaalissa, mutta klikkaa FMC:ä ROVIL pistettä ja kopioi se tyhjään kenttään kyseisten pisteiden väliin. Tämän jälkeen reitin pitäisi olla ehjä OSTOS pisteelle asti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kerrohan miten sait toimimaan.

Vähän rajaa hei. Ei pidä jatkuvasti mollata. Sinua lainatenkin, et tee mitään sillä tiedolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...Sinua lainatenkin, et tee mitään sillä tiedolla.

Mutta eiköhän se ole parempi, että muut tietää kenellä mahdollisesti on samanlainen ongelma eikä ole ongelmaansa saanut vastausta. Ja toisekseen miten mun yksityiselämä simun ulkopuolella kuuluu kenellekkään, joten ehkei kannatta alkaa lainailemaan tossa aiheessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta eiköhän se ole parempi, että muut tietää kenellä mahdollisesti on samanlainen ongelma eikä ole ongelmaansa saanut vastausta. Ja toisekseen miten mun yksityiselämä simun ulkopuolella kuuluu kenellekkään, joten ehkei kannatta alkaa lainailemaan tossa aiheessa.

Juha kirjoitti ohjeet, miten ongelma ratkeaa ja seuraavassa viestissä Axu kirjoittaa, että sai toimimaan. Pitääkö ne ohjeet sinullekin kertoa erikseen?

PS. Etenkin sulta on tullut nyt jatkuvaa mollausta Axua kohtaan viime aikoina. Toki itsekin uskon, että trolli on kyseessä (mikään muu ei selitä) mutta ei tota joka viestissä jatkuvaa vittuiluakaan jaksa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos epäilette että oon trollaaja, niin en ole. :) Ja Juhan vinkki oli hyvä: Että jokainen ongelma olis omana ketjuna. Itsekin olen sitä mieltä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos epäilette että oon trollaaja, niin en ole. :) Ja Juhan vinkki oli hyvä: Että jokainen ongelma olis omana ketjuna. Itsekin olen sitä mieltä ;)

Mä aistin Juhan viestistä vahvaa sarkasmia. Miten on, Juha?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Axulle muistutkseksi, että jos ihmiset kysyvät täsmentäviä kysymyksiä ongelmistasi, voisi niihin myöskin vastata. Sinä et niihin paljon viitisi vastailla. Auta siis ihmisiä ongelmien selvittämisessä, äläkä odota valmiita vastauksia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä aistin Juhan viestistä vahvaa sarkasmia. Miten on, Juha?

En tavoitellut sarkasmia viestissäni, joten tältä osin meni metsään. Olen useammalla seuraamallani foorumilla todennut saman asian, eli jokainen ongelma olisi syytä pitää omana ketjunaan. Tällin hakukoneiden ja foorumin ma hakusysteemi toimivat odotetusti. Myös ketjun selaaminen ongelman kanssa painivalle on miellyttävämpää, kun parhaimmillaan ketjussa on pari kolme asiaa koskevaa viestiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Negative. Tuo pmdg-ketjun otsikko on loistava. Jos joku nyt ei ymmärrä että sen alle kootaan tuota kapistusta koskevat ropleemit niin hohhoijaa vaan. Siellä on sitten kaikki mikä ketäkin kiusannut, yksissä kansissa.

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.