Markku P Pitkänen

PMDG 737-800NGX ongelma

30 viestiä aiheessa

Minulla on tälläinen ongelma osassa värissä pmdg 737koneneessa. Tulee tollainen punainen tupsu pyrstöön.

[ attachment removed / expired ]

Mistä tämä johtuu?

Markku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mullakin on PMD 737 NGX:n kaa ongelma. en viitsinyt uutta ketjua tehdä. Miksi mulla aina kun kytken koneen maavirtaan niin FMC:lle tulee ilmotus: SSingle FMC operation? Aika kummaa ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mullakin on PMD 737 NGX:n kaa ongelma. en viitsinyt uutta ketjua tehdä. Miksi mulla aina kun kytken koneen maavirtaan niin FMC:lle tulee ilmotus: SSingle FMC operation? Aika kummaa ???

Maavirta ei ole otettuna kiskoon kiinni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ground power päälle. Sen saa FMC:n asetuksista. Muistaakseni MENU --> FS ACTIONS---> GROUND POWER ON. Se pitää sitten vielä overheadista kytkeä päälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ground power päälle. Sen saa FMC:n asetuksista. Muistaakseni MENU --> FS ACTIONS---> GROUND POWER ON. Se pitää sitten vielä overheadista kytkeä päälle.

Mä olen kytkenyt silti tulee että Single FMC operation

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä olen kytkenyt silti tulee että Single FMC operation

Edelleenkin se pitää ottaa kiskoon kiinni sietä yläpaneelista.

(GRD PWR-kytkin)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ei toimi osta ja ilahdu.

Onko sulla varmaakin tietoa muiden käyttäjien ostetuista lisäosista, kun olet niin kiivasti näitä osto-ohjeita jakamassa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko sulla varmaakin tietoa muiden käyttäjien ostetuista lisäosista, kun olet niin kiivasti näitä osto-ohjeita jakamassa?

Itseasiassa tässä asissa on 100% varmaa. Kun on itse tunnustanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseasiassa tässä asissa on 100% varmaa. Kun on itse tunnustanut.

Jos teillä kerran noita privaattichättejä on missä toisillenne asioita tunnustelette niin voisitteko mahdollisesti hoitaa tuollaiset höpöhöpö-osto-ohjeetkin siellä, kiitos. Näistä sun vastauksista Axulle paistaa aika vahvasti läpi jokin henkilökohtainen kauna ja pyrkimys mollata toista julkisesti jokaisessa käänteessä.

Turha sitä on PMDG:en supportista apuakaan pyytää, jos on warettanu.

Kyllä he varmaan siellä päässäkin osaavat laittomasti tuotteen hankkineen supporttipyynnöt käsitellä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näistä sun vastauksista Axulle paistaa aika vahvasti läpi jokin henkilökohtainen kauna ja pyrkimys mollata toista julkisesti jokaisessa käänteessä.

Muistaakseni kyseessä on vielä joku Vihdissä asuva kaveri, joka aikanaan täällä kovasti esiintyi nuorisotyöntekijänä yms. Siihen nähden melkoista vittuilua jatkuvasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistaakseni kyseessä on vielä joku Vihdissä asuva kaveri, joka aikanaan täällä kovasti esiintyi nuorisotyöntekijänä yms. Siihen nähden melkoista vittuilua jatkuvasti.

Ihan vaan nykyisin entinen vihtiläinen nuorisovaikuttaja. No tapana ollut sanoa mielipide ihmisestä suoraan niin kuin poliittisissäpiireissä on ollut tapana.

Taas lähtee offtopicikiksi ja takaisin aiheeseen.

Osku, ei ole PMDG:n tapaista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tapana ollut sanoa mielipide ihmisestä suoraan niin kuin poliittisissäpiireissä on ollut tapana.

Osku, ei ole PMDG:n tapaista.

Niinno, poliittissa piireissä ei taideta juuri muuta osattakkaan, kuin vi**uilla. Mikään muu ei sitten luonnistukkaan ::) Jokainen voi tietysti itse miettiä minkälaisen kuvan antaa itsestään tollaisella "suoralla ja rehellisellä" mielipiteenilmaisulla. Ja miten hauska tätä palstaa olisikaan lukea jos jokainen toimisi samalla tavalla.

Jälkimmäisestä omakohtaista kokemusta ja sitä kautta varmaa tietoa? Kyllä mä epäilen, että jos sinne waretuotteestaan laittaa supporttipyyntöä niin sieltä ovat yhteydessä takasin. Tuskin tukea antavat silti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jälkimmäisestä omakohtaista kokemusta ja sitä kautta varmaa tietoa? Kyllä mä epäilen, että jos sinne waretuotteestaan laittaa supporttipyyntöä niin sieltä ovat yhteydessä takasin. Tuskin tukea antavat silti.

Eipä ole kokemusta, mutta supporttifoorumilta luettua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lainataan nyt tätä ketjua kun vähän liippaa.

Päivitin navdatat uusimpaan kierrokseen (aika perseestä muuten navigraph nykyään...), ja enää ei pysty syöttämään geittiä IRS:lle? Esim. ENGM -> Gate = 18 -> Not in database. Tapahtuu millä tahansa geitillä ja millä tahansa kentällä. Eikö tuota enää pysty syöttään ollenkaan, vai pitääkö se nykyään laittaa jossain eri muodossa? ???

Vai täytyykö tyytyä syöttämään koordinaatit manuaalisesti... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päivitin navdatat uusimpaan kierrokseen (aika perseestä muuten navigraph nykyään...), ja enää ei pysty syöttämään geittiä IRS:lle? Esim. ENGM -> Gate = 18 -> Not in database. Tapahtuu millä tahansa geitillä ja millä tahansa kentällä. Eikö tuota enää pysty syöttään ollenkaan, vai pitääkö se nykyään laittaa jossain eri muodossa? ???

Sama havainto, ei löydä portteja ja B747x tulee aina jotenkin väärässä kurssissa laskuun, otettava manulasku ihan viime metreillä, muuttukohan tämäkin airacin myötä, häh?

jari

Täämonen oli foorumilla :"NAVData wrote:

yes, that´s true - the reason is, that these data are included only in tailored datasets - means depending on the supported airlines. We have decided to use the standard-database now, without any airline specific information therefore no gate information. The gate information will be used only by a few addons and for us it was more important to provide a more complete terminal procedure database as to have a gate database (which isn´t never complete). Sorry!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suositan NavDataPro:ta. 29,99€ kokovuoden navdata setti. Pohjautuu Lufthansa Lidon navdata baseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama havainto, ei löydä portteja ja B747x tulee aina jotenkin väärässä kurssissa laskuun, otettava manulasku ihan viime metreillä, muuttukohan tämäkin airacin myötä, häh?

jari

Täämonen oli foorumilla :"NAVData wrote:

yes, that´s true - the reason is, that these data are included only in tailored datasets - means depending on the supported airlines. We have decided to use the standard-database now, without any airline specific information therefore no gate information. The gate information will be used only by a few addons and for us it was more important to provide a more complete terminal procedure database as to have a gate database (which isn´t never complete). Sorry!

Eli tod. näk. vielä hinta nousee tulevaisuudessa, kun tulee "speciaaliversio" mistä löytyy myös geitit. Hinnat nousseet jo muutenkin, 30snt / karttapaketti keskiverto kentälle, 45snt isommalle kentälle. Ennen oli 2 credittiä eli joku 10-20snt... ??? Muutenkin ihan naurettava tuo uusi maksusysteemi vanhaan verrattuna. Kyllä meni navigraph huonompaan suuntaan tämän ilmeen päivityksen jälkeen. Kuten moni muukin asia nykyään "päivittyy" huonompaan suuntaan koko ajan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on sama. Mutta en tiedä mutta onko se sitten pakko syöttää se geitti?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään