Guest huru-ukko

Pai Installer ei toimi

6 viestiä aiheessa

Yritin asentaa PAI-paketteja simuun (FS 9) saan virheilmoituksen:

Fatal Error Report:

Error Number: 106

Error message: TTools in unable to identify your Right Simulator version.

Käyttis Win 7 64 bit

FS 9

Itsenäisenä TTools ymmärtää samoin WOAI:n TTools ymmärtää vaikka onkin päivitetty FS9.1

Olen kauhiast hämmästyny  :o

Löytyisikö apua, kiitos.

huru-ukko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos olet asentamassa noita paketteja kokonaan uusiksi vanhasta sijainnista, niin siellä Installer-kansiossa on sellainen tiedosto kuin WOAIDATA. Poista se ja homma pelaa taas. Minä ihmettelin kerran samaa ja kun poistin tuon niin ongelma katosi. Sitä en muista, mitä error-raportit koskivat enkä tietenkään ole saletti, että tässä olisi kyse samasta asiasta. Ennen minkään tiedoston lopullista tuhoamista siitä kannattaa tehdä varmuuskopio kaiken varalta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

WOAIDATA on WOAI:n installerissa. Tuossa oli kyse PAI-installerin ongelmasta. Siitä on niin monta vuotta, kun minulla oli tuo PAI-ohjelma, että en muista siitä mitään. Auttaisiko mahdollisesti uudelleenasennus? Ehkä se vaatii jonkun oheisohjelman toimiakseen (jotkut vaativat esimerkiksi Visual Basicin ajonaikaisen kirjaston tms.)? Kannattaisi katsella ja kysellä PAI:n sivuilta - onko niitä vielä?

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yritin asentaa PAI-paketteja simuun (FS 9) saan virheilmoituksen:

Fatal Error Report:

Error Number: 106

Error message: TTools in unable to identify your Right Simulator version.

Käyttis Win 7 64 bit

FS 9

Itsenäisenä TTools ymmärtää samoin WOAI:n TTools ymmärtää vaikka onkin päivitetty FS9.1

Olen kauhiast hämmästyny  :o

Löytyisikö apua, kiitos.

huru-ukko

Kuten Pekka sanoi WOAIDATA on WOAI:n Installerissa. Asensin PAI Installerin uusiksi ei toiminut, Asensin yhden paketin manuaalisesti . Sen jälkeen homma rupesi workkimaan. Kiitos vastauksista.

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Kannattaisi katsella ja kysellä PAI:n sivuilta - onko niitä vielä?

Pekka

Project Ai, eli PAI on nykyään eri nimellä ja se on semmoisessa paikassa kun "Flight Simmer com" :)

http://www.flightsimmer.com/

Muuten . . . WOAI lopettaa toimintansa noin parin kuukauden jälkeen kuten varmaan olette huomanneetkin tuolta toisesta ketjusta! Nyt kannattaa pistää vauhtia WOAI:n  Ai-koneiden imuroimiseen sillä puuha on yllättävän työlästä ja aikaaviepää mikäli sen tekee niin, että Ai-paketit löytää jatkossakin helposti, ilman Woain nettisivuja. Itse olen imuroinut niitä jo noin kuukauden ajan aina silloin tällöin ja noin 80% on jo tallessa.

>:(Älkää unta nähkö, että niitä esim. minulta jatkossa saisi, eipä todellakaan! >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään