Jaakko Polet

Ongelmia PMDG MD11X Direct to waypointin kanssa

13 viestiä aiheessa

Moro! tyhmä kysymys mutta laitetaan nyt tänne. Elikkäs onko kenelläkään tietoa miksi kun painan esim DCT OSTOS koneen FMCssä se alkaa kaarrella vasemmalta oikealle enkä saa sitä loppumaan, mikä neuvoksi? :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro! tyhmä kysymys mutta laitetaan nyt tänne. Elikkäs onko kenelläkään tietoa miksi kun painan esim DCT OSTOS koneen FMCssä se alkaa kaarrella vasemmalta oikealle enkä saa sitä loppumaan, mikä neuvoksi? :-[

Onko sulla FSUIPC:n rekisteröity versio? Tarvitset sen ja sieltä päälle wind smoothingin. Reittituulen muutos aiheuttaa tuota. PMDG:n 744 mulla oli sen verran paha, että se kaarteli vasemmalle ja oikealle ja kasvatti kallistusta joka kerta kunnes tultiin aina ylösalaisin maahan :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko sulla FSUIPC:n rekisteröity versio? Tarvitset sen ja sieltä päälle wind smoothingin. Reittituulen muutos aiheuttaa tuota. PMDG:n 744 mulla oli sen verran paha, että se kaarteli vasemmalle ja oikealle ja kasvatti kallistusta joka kerta kunnes tultiin aina ylösalaisin maahan :D

Mutta jos kyse oli painaa dct ostos ja sen jälkeen lähtee niin kyse ei voi olla tuulista. Miten sitten jos ajaa reitin täysinäisenä tekeekö sitä? Itse lensin k.o koneella vielä muutama vuosi sitten paljon mutta en muistamoista käyneen..

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

S-mutkat on tunnettu bugi Active Sky:n kanssa, sitä tapahtu mullakin aika paljon. FSUIPC autto jonkun verran, Active Skyn pois heittäminen auttoi kaikista parhaiten ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se oli kyllä IMO huono valinta. Mulla active sky ja ei ongelmia. Siellä as2012:sen config paneelissa on korjaus tohon mahdolliseen s mutka ongelmaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo niin on, mutta kun parempiakin saa, niin mitä sitä huonoon aikaa tuhlaamaan :P

Mä olen ymmärtänyt, että as2012 onnpatas sääohjelma ???.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vastauksista mutta olen 110% että tuo ei johdu tuulista koska minulla ei ole Active skytä tai muuta vastaavaa sää generaattoria ja ivaon sää serverit ovat maassa :/ onko muita ehdotuksia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vastauksista mutta olen 110% että tuo ei johdu tuulista koska minulla ei ole Active skytä tai muuta vastaavaa sää generaattoria ja ivaon sää serverit ovat maassa :/ onko muita ehdotuksia?

Et ole yksin ongelmasi kanssa. Muistan itsekkin joskus kohdanneeni saman jutun, mutta ratkaisua en nyt valitettavasti muista. Tässä yksi tarina PMDG:n forumilta ja voinet etsiä itse lisää (tuli kiire keskityä lentämiseen -> "paska" sääohjelma AS2012 heittää melkoista turbulenssia   ;D

http://forum.avsim.net/topic/384968-md11-sweeping-during-flight/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään