Guest keisari

Fsx Airbus x Exteded ja Helsinki Airport

2 viestiä aiheessa

Ostin tossa pari pvä sitten Aerosoftilta Airbus x Extededin ja Helsinki Airportin lataukset ja latasi kaikki niin kuin pitääkin mutta kumpikaan ei toimi syystä tai toisesta. Ongelmana on se että kun valitsen Flight Simulatorissa jonkun koneen joka tuli tuossa Exteded-packissä niin ensin kone valittaa jostakin ASC.DLL-tiedostosta ja teen siinä kaiken ohjeiden mukaan niin Simulaattori lataa konetta hetken ja sitten sammuu kokonaan. Helsinki Airportissa on se ongelmana kun valitsen lennon lähtöpaikaksi Helsinki-Vantaan nii Simulaattori sammuu myös silloinkin ja toisen ongelmana on se kun olen vaikka laskeutumassa helsinkiin niin Simulaattori sammuu kokonaan myös silloin... Mikä tai mitä neuvoksi? ???

Ja olen ottanu yhteyttä Aerosoftiin ja sieltä neuvottiin lataamaan Aerosoft Launcher mutten auttanut, toivon että joku voisi auttaa

Kiitos :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla valitti myös näistä dll-kirjastoista, olin unohtanut päivittää simun Service Pack 2:een.

Kannattaa tarkistaa, että simusta on tosiaan uusin versio päivitettynä. Itsellä poistui ongelmat juurikin tuolla keinolla.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään