Oskari Pirttisalo

FS2004 Disk Error

11 viestiä aiheessa

Terve!

Poistin simuni, koska halusin asentaa sen uudelleen, mutta se nyt ei ihan taidakaan onnistua.

Teen kaiken normaalisti mitä pitääkin tehdä, tosin sitä ei ole paljoa, eli levy sisään ja asennus käyntiin.

Yritin googletella mutta ei tullut mitään vastaan.

14% kohdalla asennus sanoo että disk error kohteessa xpiper_rpm3.wav  (<--- tiedosto mitä se siinä kohtaa asentaa)

Olen äimän käkenä, ei ole ikinä tälläistä tullut vastaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käsinpä käsin, mutta onko operaatio miten tuttu ja mikä käyttis? Poistit ensin 9.1-päivityksen ja sen jälkeen perusversion? Siivosit tekisterin ja kaiken, mikä viittaa FS2004:ään kansioineen päivineen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käsinpä käsin, mutta onko operaatio miten tuttu ja mikä käyttis? Poistit ensin 9.1-päivityksen ja sen jälkeen perusversion? Siivosit tekisterin ja kaiken, mikä viittaa FS2004:ään kansioineen päivineen?

Käyttis on Windows XP ja olen poistanut ennenkin, mutta en ole tätä erroria ennen saanut, en poistanut ensin päivitystä, en löydä sitä rekisterin putsaus ohjelmaa ja tietääkseni olen poistanut kaikki lisäosat ja kaiken fs2004een liittyen. Etsiskelen parhaillaan registry cleaneria.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähinnä tulisi mieleen, että asennuslevy on vaurioitunut. Tuskin se tuollaista disk erroria asentaessa antaa, vaikka sulla olisi 10 versiota siitä koneella asennettuna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähinnä tulisi mieleen, että asennuslevy on vaurioitunut. Tuskin se tuollaista disk erroria asentaessa antaa, vaikka sulla olisi 10 versiota siitä koneella asennettuna.

Mulla on jonkin näköinen muistikuva siitä, että mulla olis ollut tälläinen virhe ennenkin, mutta en vain muista miten korjasin asian  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bueno - sinne rekistereihin jää aina roinaa, jotka pitää poistaa. Minä olen tehnyt sen aina manuaalisesti ilman apuohjelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään