Matti Westerholm

Aktivointi ei enään onnistu.

52 viestiä aiheessa

Ostin uuden tietokoneen ja asensin MFS X:n uudelleen ja aktivointi ei enään onnistu, koska vastauksena sanottiin, että olen liian monta kertaa asentanut uudelleen ostamilleni tietokoneille. Ei auta kai muuta kuin ostaa uusi simulaattoripeli kaupasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai voit ladata jonkin crackin jolla pääsee aktivoinnin ohitse, googleta FSX activation crack vaikkapa.

En näe siinä mtn väärää kun olet kerran pelin ostanut laillisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmönen artikkeli löytyi, mutta ei näytä olevan apua.  :'(

http://support.microsoft.com/kb/927007/fi

Kysymys 6: Voinko asentaa tuotteen useampaan kuin yhteen tietokoneeseen?

Vastaus 6: Käyttöoikeussopimuksessa (Microsoft-ohjelmiston käyttöoikeusehdot) on lisätietoja siitä, moneenko tietokoneeseen tuotteen voi asentaa. Käyttöoikeussopimus sijaitsee tuotekansiossa tai tuotteen DVD-levyllä.

Eli uutta peliä pitää varmaankin lähteä hankkimaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei todellakaan tarvitse ostaa tai edes kräkätä. Tuollaiset rajoitukset ovat täyttä p.askaa ja ne voi IMO kiertää huoletta ja hyvällä omallatunnolla.

Valitse puhelinaktivointi ja soita siihen numeroon (muistaakseni ilmainen 0800 numero). Automaatille sitten näppäilet tarvittavan koodin ja vastaat jossain vaiheessa kysymykseen, että olet asentanut simun vain yhdelle koneelle. Sinut saatetaan ohjata ihan elävälle ihmiselle, mutta sanot vain hänellekin, että yhdellä koneella on. Lopuksi saat uuden aktivointikoodin simuun syötettäväksi.

EDIT: Toinen vaihtoehto on tietysti poistaa simun asennus vanhalta koneelta sen ollassa nettiin kytkettynä. Lisenssin pitäisi palautua tällöin uudelleen käyttöön.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei todellakaan tarvitse ostaa tai edes kräkätä. Tuollaiset rajoitukset ovat täyttä p.askaa ja ne voi IMO kiertää huoletta ja hyvällä omallatunnolla.

Valitse puhelinaktivointi ja soita siihen numeroon (muistaakseni ilmainen 0800 numero). Automaatille sitten näppäilet tarvittavan koodin ja vastaat jossain vaiheessa kysymykseen, että olet asentanut simun vain yhdelle koneelle. Sinut saatetaan ohjata ihan elävälle ihmiselle, mutta sanot vain hänellekin, että yhdellä koneella on. Lopuksi saat uuden aktivointikoodin simuun syötettäväksi.

Ei tuo ole edes mitään kiertämistä, koska ei rajoituksen edes ole tarkoitus estää asentamista uudelle koneelle, vaan ainoastaan samanaikainen asennus eri koneille. Ja uutta peliä on tosiaan turha tuon takia lähteä ostamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tuo ole edes mitään kiertämistä, koska ei rajoituksen edes ole tarkoitus estää asentamista uudelle koneelle, vaan ainoastaan samanaikainen asennus eri koneille. Ja uutta peliä on tosiaan turha tuon takia lähteä ostamaan.

Olet aivan oikeassa. Minulle tuli vasta jälkeenpäin mieleen, että eihän sitä toista konetta varmaan edes enää käytetä..  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älä ihmeessä osta uutta. Soita Microsoft Suomen asiakaspalveluun niin nollaavat tunnukset. Näin siis ainakin minulla. Varaa valmiiksi alkuperäinen paketti koodeineen. Muistaakseni piti kertoa joku rimpsu siitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro

Tuttu juttu.

Minä olen joutunut tekemään muutaman kerran, että soittaa siihen numeroon, mikä löytyy muistaakseni dvd kotelosta tai tulee ilmoituksessa että aktivointi epäonnistui ja automaatti kertoo uuden koodin.

Ei todellakaan tarvi ostaa uutta peliä.....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paitsi, että mitenköhän nyt kun Microsoft on lopettanut FSX:n tuotetuen?  ???

Microsoft on luvannut, että XP:n aktivointi onnistuu tuotetuen päättymisen jälkeen, eiköhän FSX:ään päde sama.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Microsoft on luvannut, että XP:n aktivointi onnistuu tuotetuen päättymisen jälkeen, eiköhän FSX:ään päde sama.

Lainaan hieman ketjua. Mulla on WinXpPro. Muistaakseni olen asentanut jo 3-kertaa samalle koneelle. Töissä onnistui vain 2-kertaa, jonka jälkeen soitto mikkisoftalle. Tämä on siis versio jonka saa ostamalla koneen, tai sen osia. Aktivoidaan sitten aktivointi painikkeella. Onkohan nyt niin, että seuraavan asennuksen yhteydessä ei enää onnistu ilman soittoa? Alkaisi olla tarvetta uudelleen asennukseen...

Koneessa on vaihtunut asennuksien (välissä) aiemmin kovalevy ja prosessori. Nyt en ole satavarma siitä vaihtuiko töissä osia, tai koko kone, tai ylipäätänsä mitään. On niin pitkä aika, etten enää muista tilannetta :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuon validoinninhan voi ohittaa siihen tehdyillä softilla. Ei mielestäni juuri merkitystä laillisuudella, mikäli olet ostanut lisenssin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on sellainen ongelma kun asensin fsx omalle koneelle (on kerran toiminut silloin kun asensin sen ensimmäistä kertaa) mutta se ei toimi enää. Olen ostanut toisen fsx mutta siinä on sama ongelma. Microsoftilla ei ole enää fsx:ään tukea.

Mitä teen lataanko crack version vai mitä?

T.Markku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on sellainen ongelma kun asensin fsx omalle koneelle (on kerran toiminut silloin kun asensin sen ensimmäistä kertaa) mutta se ei toimi enää. Olen ostanut toisen fsx mutta siinä on sama ongelma. Microsoftilla ei ole enää fsx:ään tukea.

Mitä teen lataanko crack version vai mitä?

T.Markku

Millä tavalla ei toimi? Mitä tapahtuu, jos yrität käynnistää FSX:n?

Ei toimi on aika tyhjentävä vikakuvaus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millä tavalla ei toimi? Mitä tapahtuu, jos yrität käynnistää FSX:n?

Ei toimi on aika tyhjentävä vikakuvaus.

Siis ongelma on se että se ei hyväksy sitä koodia. tommonen siihen tulee license authorization was unsuccessful.

Markku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

pitääkö tuo Fix it  ohjelma ladata?

Markku

Jos haluat että se korjaa automaattisesti. Muuten voit toki seurata sen alapuolella olevia ohjeita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään