Rolf Niemi

OOM error - mahdollista apua siihen

7 viestiä aiheessa

Niin - ostin tuon iFlyn 737 FSX:lle kun sen kerran halvalla sai (omistan myös FS9-version) ja sen myötä iskee OOM-erroria ja Blue Screeniä, joten eikun Googlen ihmeelliseen maailmaan etsimään apua.

Löysin AVSImistä tällaisen pikkunäppärän ohjelma, joka laitetaan simun pääkansioon ja ajetaan. Se tekee backupin, joten se on riskitön, vaikka virustorjuntaohjelmat eivät siitä pidäkkään. Minullakin se iski tuon ensin karanteeniin, josta sen sitten palautin.

Nyt olen taas kerran testiretkellä Fairbanksista Vancouveriin - liekkö viides tai kuudes yritys meneillään. Kaikki menee muuten hyvin - simu on sulava eikä mikään töki.

Tässä asiasta kiinnostuneille linkki:

http://forum.avsim.net/topic/389704-fsx-oom-apidll-patcher/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löysin AVSImistä tällaisen pikkunäppärän ohjelma, joka laitetaan simun pääkansioon ja ajetaan. Se tekee backupin, joten se on riskitön, vaikka virustorjuntaohjelmat eivät siitä pidäkkään. Minullakin se iski tuon ensin karanteeniin, josta sen sitten

Sen mitä tuota keskustelua jaksoin selata niin tuohan ei korjaa mitään.. Se vain estää simun kaatumisen virheeseen. Mielummin keskittyisin vain sen simun säätämiseen niin ettei muisti lopu kesken.

Mut jokainen taaplaa tyylillään.. Kiertäisin kaukaa :)

J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulle kävi samoin äsken kuin nimim. FSXmanille (tuo samainen foorumi, joka kannattaa jaksaa lukea loppuun). FSUIPC antoi 5 kertaa blink-äänen, mutta simupa ei kaatunut kuten se näinä testikertoina tehnyt - ei edes tökkinyt ja meno jatkuu juoheasti.

Yes - tyylillä taaplaillaan  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok, ainakin jotkut viestit tuolla väittivät että lähinnä 32 bittisissä tuo auttaisi ehkä jotenkin, en sitten tiedä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No minä sain testilennon juuri äsken loppuun ilman mitään hankaluuksia ensimmäisen kerran iFlylla. Hieno kone ja mainio kokemus. Muuta en voi sanoa kuin että minun tapauksessani fixistä oli apua. Ainahan tuota voi kokeilla jos on ongelmia - kaikki on aina käyttäjän harkinnassa ja backup on helppo palautta mikäili tutntee itsensä huijatuksi.

Aiemmin en päässyt Level Islandia pitemmällä noin viidellä yrityksellä ja fixin jälkeen pääsin, joten kai tuosta voi jotain johtopäätöksiä kiskoa  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään