Guest kaarfield

Amfibion tankkaus

8 viestiä aiheessa

Ostin eilen FS X Deluxe Edition levykkeet ja heti kokeilin Grumman Goosea.Lensinkin sillä mutta sitten loppui polttoaine.Tankkaaminen ei sitten onnistunut CTRL+SHIFT+D:llä.

Voisko joku neuvoa kuinka se tehdään.

T:kaarfield

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noooh - vaikka näin:

Kun löpö menee vähiin, niin laskeudu jollein kentälle ja valitse ylävalikosta Aircraft - Fuel and Payload ja aseta sieltä haluamasi määrä menovettä tai täräytä suoraan bensapumpulle, niin saat tankillisen automaattisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja muista bensapumpulle töräyttäessäsi laittaa parking braket päälle, nimittäin ittelläni(ainakaan) se bensa-asema ei täytä muuten. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja jos lennät FSX:ssä ja isommalle kentälle, voit oikein tilata tankkiauton koneelle (kun olet parkkiruudussa). Ctrl+F tai Shift+F muistaakseni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Autotankkaus ei toimi mulla FSX;ssä niissä pumpuissa mutta FS9 se käy, saan esiin sen tankkiautonkin FSX mutta se ei päästä yhtään tippaa mun koneen tankkiin, tulee vaan siihen viereen ja lähtee vähänajan kulutta pois, olem kokeillut käsijarrun kanssa ja olen myös pysäyttänyt moottorin mut ei auta asiaan.

No ei se niin tärkeä asia ole kun sen voi tankata sen yläpalkin kautta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Autotankkaus ei toimi mulla FSX;ssä niissä pumpuissa mutta FS9 se käy, saan esiin sen tankkiautonkin FSX mutta se ei päästä yhtään tippaa mun koneen tankkiin, tulee vaan siihen viereen ja lähtee vähänajan kulutta pois, olem kokeillut käsijarrun kanssa ja olen myös pysäyttänyt moottorin mut ei auta asiaan.

No ei se niin tärkeä asia ole kun sen voi tankata sen yläpalkin kautta

Onko luottorja ylitetty? Käteinen loppu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...

Mulla kyllä toimii ilman käsijarruakin. Tarkka on ainoastaan siitä, että kone on parkkiruudussa. Pientareelle ei polttoainetta jaella. Tankkiauto löytyy vain isommilta kentiltä tai niiltä jonne se ominaisuus on rakennettu. Tuolla oli puhetta amfibiosta eli kellukekoneesta. Siinä pitää sitten ilmeisesti käyttää noita muita konsteja, kun se on vesillä.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään