Guest Ilves

F/A-18 "SuperBug"

5 viestiä aiheessa

"SuperBug"

Tohon mun mailboxiin tulee jatkuvasti Flight Sim Deal of the day mainoxia.

Tänään siellä luki: F/A-"SuperBug" For Microsoft Flight SimulatorX   By VR Simulations.

Deal of the day price $29,22

Normally $44,95

You save 35%

Heräsi kysymys: Olisiko tässä jo korjattu se trottelbugi, että laskussa ei nopeudet putoa alle 300knt?

En kuitenkaan vielä tätä ostaisi, vaikka onkin alennuxessa, ennenkuin olen sillä uudella datorilla harjoitellut uudelleen lentämistä.

Sitäkän mulla ei vielä ole. Se on Fredrikillä jo kyllä kotona ja hän on todennut sen toimivan. Mutta kun on illat ollut töissä. niin ei ole vielä ehtinyt sitä mulle tuomaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostin joku aika sitten tuolta kaupasta superbugin fsx:lle ja hyvin on toiminut kunhan vaan on uusimmat päivitykset asennettuna  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...

Heräsi kysymys: Olisiko tässä jo korjattu se trottelbugi, että laskussa ei nopeudet putoa alle 300knt?

En kuitenkaan vielä tätä ostaisi, vaikka onkin alennuxessa, ennenkuin olen sillä uudella datorilla harjoitellut uudelleen lentämistä.

Sitäkän mulla ei vielä ole. Se on Fredrikillä jo kyllä kotona ja hän on todennut sen toimivan. Mutta kun on illat ollut töissä. niin ei ole vielä ehtinyt sitä mulle tuomaan.

Jos siinä Super Bugissa on ollut bugi, ei sinun sitä konetta uudelleen tarvitse ostaa. Menet vain myyjän sivuille, lataat päivityksen ja asennat sen koneeseen.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No. Kiva pojat!

Mä nyt odottelen tota uutta konetta ja kun se on tullut ja olen vähän sen sisään päässyt, niin katotaan sitten.

Mulla on kyllä siinä FS9:ssä se superbugi ja sillä mä meinaan taas harjotella.

Mä opin sillä yxinkertaisin metodein lentämään paikasta toiseen, mutta se FSX:n vastaava olis kieltämättä paljon ylevämpi.

Arto!

Mistä kaupasta sen ostit ja oliko levy, vai file?

Ajattelin vain, jos suomessa käydessäni, joskus kesällä, jos tässä vielä kuntoa ja hengenvoimia riittää, ostaisin sen levynä.

Mutta otan vielä easysti ja katotaan mihinkä se uus kone sitten pystyy.

FS9:n silläkin varmaan toimii, vähintäim yhtähyvin, mitä tälläkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään