Pertti Lode

CFS 2

17 viestiä aiheessa

Täällä on varmaan joitakin jotka muistavat tämän CFS 2 simun ja ehkä vieläkin lentävät sillä, ajattelin asentaa sen koneeseen ja kaikki meni hyvin, kun laitoin sen käyntiin niin vaati siihen levyn mutta ei se siltikään  lähtenyt pyöriin, nyt on kysymys että on tähän päivitys tai ehkä usempikin että toimisi näissä uusimmissa tietokoneissa, siinä se kait on vika, en ole pelannut tällä  sen jälkeen kun FS2004 tuli käyttöön ja siitä on melkein 10v.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeile yhteensopivuustilassa, jos auttaisi?

Toisekseen, Cliffs of Doveria saa alennuksista kympillä, Rise of Flight ja DCS ovat ilmaisia ja eikö tuo Il-2 sarjakin aja CFS:n ohi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toisekseen, Cliffs of Doveria saa alennuksista kympillä, Rise of Flight ja DCS ovat ilmaisia ja eikö tuo Il-2 sarjakin aja CFS:n ohi?

On ne varmaan parempia, mutta kun tuli vain väläys korvien välissä että jospa kokeilisi tota taas mut siihen se tykkäs, eikä sillä mitään väliä on vain kokeiltu ja nyt saa taas kerätä pölyä hyllyllä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täällä on varmaan joitakin jotka muistavat tämän CFS 2 simun ja ehkä vieläkin lentävät sillä, ajattelin asentaa sen koneeseen ja kaikki meni hyvin, kun laitoin sen käyntiin niin vaati siihen levyn mutta ei se siltikään  lähtenyt pyöriin, nyt on kysymys että on tähän päivitys tai ehkä usempikin että toimisi näissä uusimmissa tietokoneissa, siinä se kait on vika, en ole pelannut tällä  sen jälkeen kun FS2004 tuli käyttöön ja siitä on melkein 10v.

Joo . . voihan tuota pelata aivan hyvin vaikka se onkin vanha simu ja uusia vastaavia parempia on tullut markkinoille. Jutun juju onkin siinä, että ne eivät ole CFS2:sia. Kaikissa kun on se oma tunnelmansa.

:)

Minulla on tuo CFS2 koneella asennettuna ja se käynnistyy ilman levyä, pelkästään ikonia klikkaamalla. Käyttöjärjestelma on Win XP-Home. Tuohon simuun saa muuten, tai ainakin sai vielä jokin aika sitten erittäin halpoja lisureita Just-Flighiltä. Olivat ilmeisesti jonkinlaisessa poistomyynnissä. Ostelin niitä muutaman joista olen kokeillut noita pieniä laatikoita, isommat on vielä muoveissa. Niissä on kentät ja tehtävät ym. mukana.

:)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On se kumma kun mulla se ei starttaa, vaatii levyä koneeseen eikä kuitentaan lähe pyöriin.

Ei tämä ihan historiaan ole vielä unohtunut kun tuolla Simviation sivulle on lisureita CFS 1/2/3 seen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On se kumma kun mulla se ei starttaa, vaatii levyä koneeseen eikä kuitentaan lähe pyöriin.

Ei tämä ihan historiaan ole vielä unohtunut kun tuolla Simviation sivulle on lisureita CFS 1/2/3 seen

Kokeilitko vaihtaa ohjelman suoritusasetuksista yhteensopivuustilaksi Windows XP:n? Tarvittaessa voi kokeilla jopa vanhempaakin yhteensopivuustilaa kuin XP:tä. Vanhat pelit eivät välttämättä käynnisty suosiolla Windows 7:n oletusasetuksilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilitko vaihtaa ohjelman suoritusasetuksista yhteensopivuustilaksi Windows XP:n? Tarvittaessa voi kokeilla jopa vanhempaakin yhteensopivuustilaa kuin XP:tä. Vanhat pelit eivät välttämättä käynnisty suosiolla Windows 7:n oletusasetuksilla.

Mulla on XP, ei se siitä pitäisi olla kiinni, olisiko sillä Acceleratorilla sormensa pelissä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Puhalla diskettiasemasta pölyt pois  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on neljä simua koneella: Fs2004, Fs2002, Fs98 ja CFS2. Kolme niistä on samassa paikassa eli: C:/Program Files/Microsoft Cames.

Tuo Fs98 on C-asemalla erikseen, en muista miksi? Ehkä se halusi sinne.

???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on neljä simua koneella: Fs2004, Fs2002, Fs98 ja CFS2. Kolme niistä on samassa paikassa eli: C:/Program Files/Microsoft Cames.

Tuo Fs98 on C-asemalla erikseen, en muista miksi? Ehkä se halusi sinne.

???

minäpäs kokeilen laittaa sen C: levylle, mulla on kaikki muut pelit ja lisurit  toisessa kovalevyssä, C:ssä on vain ne ohjelmat mitä tarvitaan koneen käyttämiseen.

Nyt on sekin kokeiltu eikä se tullut hullua hurskaammaksi,

Tiedätkö muuten Jari! että CFS 2 koneet saa toimimaan myös FS9 aika pienellä vaivalla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, kiitti pittä kokeilla. Ensin ajattelin, että mikäs tuo PM olikaan, ei tullut mieleen muuta kuin ammoinen Purje ja Moottori-lehti.

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Raisissa on pari ilmaiskonetta joita pystyy kokeilemaan mutta onko tuossa DCS:ssä yhtään ilmaista konetta jotta pääsisi kokeilemaan simua/peliä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SU-25, se ei tosin ole hiirellä kilkkailtava kuten A-10. Näppäinkomennoilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkä nuo CFS2:sen koneet tuntuvat tomivan jokseenkin hyvin Fs2004:sessa. Ovat peijakkaan hyvän näköisiä ja kuulostavat hyvältä mutta onkos kukaan saanut niden aseita toimimaan Fs2004:sen puolella?

Ei ainakaan pelkkä Cfs2:sen efektien siirto Fs9:siin tuntunut riittävän.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkä nuo CFS2:sen koneet tuntuvat tomivan jokseenkin hyvin Fs2004:sessa. Ovat peijakkaan hyvän näköisiä ja kuulostavat hyvältä mutta onkos kukaan saanut niden aseita toimimaan Fs2004:sen puolella?

Ei ainakaan pelkkä Cfs2:sen efektien siirto Fs9:siin tuntunut riittävän.  :-\

Eikös niitä toimintoja ohjata sieltä CFG fiilistä, en minä tiedä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään