Guest zeppo152

FSX Maatextuurit latautuvat liian hitaasti

10 viestiä aiheessa

Eli kun lennän Helsinkiin ja olen ILS-lähestymisessä kiitotiellä 22L, niin maa näyttää erittäin suttuiselta ja 3d objekteja ei ole yhtään. Ongelma koskee enimmäkseen näitä finnish phtosceneryjä (Vantaa, Espoo jne.)

Auttaisiko FSX:n CFG:stä jokin tweakkaaminen tai Nvidia Inspectorin asetusten muokkaaminen? Scenery asetuksista kaikki on maksimissa.

Tässä tämänhetkiset omat Inspector asetukset

[ attachment removed / expired ]

Severi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nooh - minä voin laittaa oman Inspectorin näytille. Lisäksi käytän Bojoten tweikkausta, joka osui lopulta kohdilleen.

Kuva:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta eikö noilla asetuksilla tule sitten sahalaitaa simuun ;)

Jos tarkotit mun niin ei!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletteko muuten muuttaneet jotain arvoja tuolta FSX:cfgstä, Itselläni on esim

[bufferPools]

UsePools=0

//RejectThreshold=131072

PoolSize=5000000

vaikuttavatko nuo mitenkään noihin latausnopeuksiin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Severi on oikeassa maa texturejen ja näihin liittyvien asioiden hoitamiseen käytetään FXS.cfg muutoksia PC:n asettamissa rajoissa. Itse en pysty auttamaan enempää koska käytän FS9:iä mutta nettihän löytää mitä vain kun viitsii yrittää.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löysin itse tälläistä tietoa mutta pitääkö siis tuota arvoa nostaa vai laskea jotta latautuisi nopeammin

...to your FSX.cfg file in the [MAIN] section. The higher this fractional number goes, the more time is dedicated to the terrain/texture engine. If you go too high, you’ll get FPS problems – too low, and you’ll get blurry problems. In essence, it’s a manual slider to help you balance how much time the ground textures get. 0.33 is the default setting.

Read more: http://flyawaysimulation.com/news/3806/fsx-performance-tips-and-tweaks/#ixzz26pEH0b2e

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällä hetkellä olen muuttanut Inspectorin asetuksia PMDG:n foorumin suosituksien mukaan ja fps on parempi tuon NGX:sän kanssa, mutta ongelmia pukkaa silti , Kuva on ILS-lähestymisestä 22L. Onko muilla kokemuksia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään