Oskari Pirttisalo

Parhaat Airbus sarjan koneet, FS9?

15 viestiä aiheessa

Tervehdys!

Taas tälläinen "Paras -jotain-mitälie" ketju.  ;D

Tällä kertaa kyselen vähän isompaa konetta kuin viimeksi. Nimittäin nyt

pitäisi löytää parhaat Airbus A320 sarjan koneet!  ;)

Kokeiltu on jo:

Wilco A320/A319/A321/A318  :thmbdn:

PSS A320/A319/A321/A318  :-\

Mitäs porukka on mieltä tuosta Airsimmerin A320 koneesta?

Näyttää aika makialta mutta olen kuullut että kone on melko "buginen"...?

Kiitokset etukäteen!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys!

Taas tälläinen "Paras -jotain-mitälie" ketju.  ;D

Tällä kertaa kyselen vähän isompaa konetta kuin viimeksi. Nimittäin nyt

pitäisi löytää parhaat Airbus A320 sarjan koneet!  ;)

Kokeiltu on jo:

Wilco A320/A319/A321/A318  :thmbdn:

PSS A320/A319/A321/A318  :-\

Mitäs porukka on mieltä tuosta Airsimmerin A320 koneesta?

Näyttää aika makialta mutta olen kuullut että kone on melko "buginen"...?

Kiitokset etukäteen!  :)

Flight1:llä on tuo 30 päivän refund käytössä joten osta pois ja kokeile vaan :thmbup: Kokeilemalla selviää häiritsevätkö ne olemassolevat bugit vaiko eivät...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Flight1:llä on tuo 30 päivän refund käytössä joten osta pois ja kokeile vaan :thmbup: Kokeilemalla selviää häiritsevätkö ne olemassolevat bugit vaiko eivät...

Överiä off-topiccia, mutta miten tuo palautusoikeus käytännössä toimii? Sitä kun olen nyt jo jonkin aikaa hämmästellyt.  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Överiä off-topiccia, mutta miten tuo palautusoikeus käytännössä toimii? Sitä kun olen nyt jo jonkin aikaa hämmästellyt.  :D

Laitat ticketin jossa vapaamuotoisesti ilmaiset että haluat palautuksen. Sitten hän antaa linkin jossa on ohjeet ja lomake jonka täytät. Piakkoin sinulle tulee sähköpostiviesti, jossa ilmoitetaan että palautus on tehty.

http://www.flight1.com/ticket.asp

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten Lauri totesikin että laitat support ticketin Flight1:lle missä pyydät refundia. Sen jälkeen pyytävät sinua täyttämään lomakkeen missä suostut poistamaan tuotteen asennuksen tietokoneeltasi. Lopullinen vastuu tästä jää siis ostajalle.

Lainaus Flight1-sivulta

"If your order was purchased from a file using the Flight1.com Download E-Commerce system, we will require you to fill out a simple online affidavit stating proper removal of the title and keys from your computer"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Upottaako Flight1:n softan asentaminen jonkun botin asiakkaan koneelle? Eiväthän ne muuten voi mitenkään varmistaa, että softa on tosiaan poistettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei asenna, itse kerran palautin yhden Eaglesoftin tuotteen sen kautta ja siellä laittoivat vannomaan että on sen poistanut.

Luulis kyllä, että kyseisen ostoksen .key tai .lic tiedostosta tai jostain tehtäisiin unvalidi...?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Palaan tohon AS:n tuotteeseen. Toimii ihan OK, välillä oli bugia jos toista, joikkari tuon operoinnissa on ehdoton. Wilco on systeemeiltään kattavampi, molemmat ei mahtavia kuitenkaan ole. Itse suosin wilcoa ennemmin kuin Airsimmeriä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tuo tosiaan ole kuin henk.koht "vakuutus" siitä että lisuri ja siihen liittyvät lic, key sun muut on poistettu koneelta.

Taitaa Flight1 luottaa vielä siihen että maailmasta löytyy luotettavia ihmisiä, taitaa tosin se luotto olla pääsääntöisesti mennyt.

Aika "antiikkinen" systeemi ei voi muuta sanoa :-\ Varmaan tietävät sen kyllä itsekin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, no onpahan toisaalta suunnilleen jokainen muunkin firman installeri ihan crackattavissa, eipä taida montaakaan suosittua lisäosaa löytyi jota ei piraattinakin jostain helposti saisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, no onpahan toisaalta suunnilleen jokainen muunkin firman installeri ihan crackattavissa, eipä taida montaakaan suosittua lisäosaa löytyi jota ei piraattinakin jostain helposti saisi.

Mutta mehän emme wareta, emmehän?

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mitä tuohon Airsimmeriin tulee niin käsittääkseni sitä ei ole kukaan pystynyt kräkkäämään täydellisesti  ;) On se hienoa että tuo kopiointisuojaus sentään toimii enemmän kuin hyvin vaikka itse tuotteessa niitä bugeja onkin

Itse lentelen AS:llä silloin tällöin ja pääsääntöisesti se toimii, välillä tulee jotain outoja ilmiöitä ja välillä taas ei  :P Wilco toimii varmemmin kuten Iiro taisi tuossa ylempänä todetakin. Lisäksi tuosta AS-Basic versiosta puuttuu ominaisuuksia FMGC:stä mitä taasen Wilcosta löytyy. AS-Advanced versio sitten onkin toista maata mutta sitä ei ole saatavilla "vielä" . Graafisestihan tuo AS edustaa FS9:n parhaimmistoa  :thmbup: Systeemimallinnus on kuitenkin karsittu  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta mehän emme wareta, emmehän?

jari

Emme tokikaan, kyllä minä ainakin olen omat lisäosani ihan rehellisesti ostanut ja näin mielelläni tukenut tätä harrastusta. Nyt kun olen alkanut pienessä mittakaavassa tekemään itsekin maisemia niin tulee kyllä annettua vielä entistäkin enemmän arvoa tahoille jotka uutta korkealaatuista sisältöä simulaattoreille tuottavat. Suurimmalla osalla erilaisten lisäosien valmistajista ja myyjistä myös tuotetuki ja palvelu yleensäkin tuntuu olevan oikein hyvällä tasolla.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään