Guest Riksa

.

7 viestiä aiheessa

Elikkä mulla on FSX GOLDin kanssa sellanen ongelma, että noin 30 min lentelyn jälkeen FSX kaatuu ja tulee FATAL ERROR-ilmoitus  :thmbdn:. Olen kokeillut rekisterin cleaneriä mutta se ei ongelmaan auttanut. Käyttöjärjestelmänä on Win7 Home Premium 64 bit.

Mulla oli jossain vaiheessa sama ongelma, FSX Gold kyseessä ja simu kaatuili satunnaisesti. Jostain error logista kaivoin sen virheilmoituksen, ja sen perusteella sain tietoon mikä file oli kyseessä, joka kaataa simun. Se oli joku DLL mikä vaan piti ladata ja laittaa oikeaan paikkaan ja sen jälkeen toimi heti.

Juma, kun en nyt vaan muista mikä file oli kyseessä  :(

Kokeile sellasta että kaivat koneen login esiin, katot sieltä virheilmoituskoodin, ja laita google hakuun, niin pitäisi jotain löytyä.

Topias Rossi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi UIAutomationcore.dll on yksi ensimmäisiä ns. tweakeja, jota FSX:lle pitää tehdä. Suosittelen ottamaan siitä kopion talteen johonkin, josta sen muistaa asennuksen jälkeen aina heti siirtää FSX:n kansioon. Muistaakseni kaatuminen johtuu siitä, että esim vaihtelee kuvakulmia ja etenkin, jos ottaa valikon esiin hiiren oikealla näppäimellä ja vaihtaa sieltä kuvakulmaa jne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko tuo uiautomationcore auttaa myös siihen kun alt-tabin jälkeen äänet vaan kuuluu ja simu näyttää sysimustalta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko tuo uiautomationcore auttaa myös siihen kun alt-tabin jälkeen äänet vaan kuuluu ja simu näyttää sysimustalta?

Kokeile tulla ilman alt-tabia takaisin simuun painamalla hiirellä simun aktiiviseksi tehtäväpalkista ja sen jälkeen painamalla enteriä. Mulla ainakin auttoi tuohon ongelmaan silloin kun pidin simua full screenissä. Alt-tab toiminnolla se tekee mullakin noin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeile tulla ilman alt-tabia takaisin simuun painamalla hiirellä simun aktiiviseksi tehtäväpalkista ja sen jälkeen painamalla enteriä. Mulla ainakin auttoi tuohon ongelmaan silloin kun pidin simua full screenissä. Alt-tab toiminnolla se tekee mullakin noin.

täytyy kokeilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään