Henri Juhantila

AES Ongelma

25 viestiä aiheessa

Moi!

Mikähän mulla mahtaa AES:ia riivata, kun koitan asentaa ajoneuvoihin uusia maalauksia, niin ne ei tule näkyviin simussa? Tein kaiken ohjeiden mukaan, mutta silti on perus Aero groundservice paintit rakkineissa. Simu FSX

Kiitos etukäteen!

-Henkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Mikähän mulla mahtaa AES:ia riivata, kun koitan asentaa ajoneuvoihin uusia maalauksia, niin ne ei tule näkyviin simussa? Tein kaiken ohjeiden mukaan, mutta silti on perus Aero groundservice paintit rakkineissa. Simu FSX

Kiitos etukäteen!

-Henkka

Oletko aukassut AES Helper ohjelmaa ja sitten taas sulkenut sen ainakin kerran sen jälkeen kun uudet maalaukset ovat laitettu sinne AES/Texture hakemistoon? Muistaakseni se silloin 'lukee' uudet maalaukset tietokantaansa...

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko aukassut AES Helper ohjelmaa ja sitten taas sulkenut sen ainakin kerran sen jälkeen kun uudet maalaukset ovat laitettu sinne AES/Texture hakemistoon? Muistaakseni se silloin 'lukee' uudet maalaukset tietokantaansa...

Geoff

Kyllä olen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko tarkastanut uusien tekstuurien tiedostonimet minkä mukaan mikäkin näkyy milläkin lentokentällä. Onko kyseessä catering-autot vaiko follow me?

Itsellä oli myös ongelmia saada niitä näkymään kunnes lukaisin AES:n mukana tulleen pdf-ohjeen ja tarkastin miten tekstuurit ovat määritelty. Jouduin lisäämään sinne tekstuurin nimeen oikeaan kohtaan XXXX tilalle esim. EFHK jotta sain follow me autot näkymään oikein oikeilla kentillä  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko tarkastanut uusien tekstuurien tiedostonimet minkä mukaan mikäkin näkyy milläkin lentokentällä. Onko kyseessä catering-autot vaiko follow me?

Itsellä oli myös ongelmia saada niitä näkymään kunnes lukaisin AES:n mukana tulleen pdf-ohjeen ja tarkastin miten tekstuurit ovat määritelty. Jouduin lisäämään sinne tekstuurin nimeen oikeaan kohtaan XXXX tilalle esim. EFHK jotta sain follow me autot näkymään oikein oikeilla kentillä  ;)

Joo kyl siel ENGM on johon koitan Roros Aeroservicen paintteja asentaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites muuten, kun "resetoin" koneen sen osto "muotoon", niin miten tuon AES:n kanssa onnistuu tämä? Eli miten saan krediitit uudestaan käyttöön?

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites muuten, kun "resetoin" koneen sen osto "muotoon", niin miten tuon AES:n kanssa onnistuu tämä? Eli miten saan krediitit uudestaan käyttöön?

Lauri

Kun vaihdoin konetta ja asensin simut uudelleen, niin riitti AES:in ja crediittien uudelleen asennus. Ei siis pitäisi tulla mitään ongelmaa puhtaalta pöydältä tehdyissä asennuksissa, olettaen tietysti vanhojen crediittinumeroiden olevan vielä tallessa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli itellä on samankaltainen ongelma, mutta EFHK:lla. Eli olen asentanut texturet AESin kansioon. Olen avannut AESHelpin ja sulkenut sen. Olen myös yrittänyt ottaa pois EFHK:ta aktiivisten lentokenttien listasta, mutta ei tule vieläkään textuureja näkyviin. Kaikki autot ovat perus AES textuureja. Mikä neuvoksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli itellä on samankaltainen ongelma, mutta EFHK:lla. Eli olen asentanut texturet AESin kansioon. Olen avannut AESHelpin ja sulkenut sen. Olen myös yrittänyt ottaa pois EFHK:ta aktiivisten lentokenttien listasta, mutta ei tule vieläkään textuureja näkyviin. Kaikki autot ovat perus AES textuureja. Mikä neuvoksi?

Onko sulla mikä AES versio?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäköhän mun aesia vaivaa kun on lakannut toimimasta kokonaan? Eli kun sammutan koneeen ei tule enää henkilökuntaa. Normaalisti tuli. Ideiota? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäköhän mun aesia vaivaa kun on lakannut toimimasta kokonaan? Eli kun sammutan koneeen ei tule enää henkilökuntaa. Normaalisti tuli. Ideiota? ???

Oletkos asentanut uusia sceneryitä? AES:n pitää olla aina ensimmäisenä scenery-libraryssa muuten ei toimi kuten pitää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös AES herjaa käynnistyessään, jos se ei ole Scenery Libraryssä ylimpänä? Siihen kun nakkaa OK, ongelma korjautuu itsestään. Ainakin jos käynnistää AEShelpin, se herjaa... Muistaakseni myös simussa näin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös AES herjaa käynnistyessään, jos se ei ole Scenery Libraryssä ylimpänä? Siihen kun nakkaa OK, ongelma korjautuu itsestään. Ainakin jos käynnistää AEShelpin, se herjaa... Muistaakseni myös simussa näin.

No muistelisin että AEShelp herjaa mutta muuten tuota ei taida huomata. Tuli vaan mieleen että tuossa voisi olla yksi syy miksei toimi  :) Mulla ainakin unohtunut tuo monta kertaa kun olen asentanut uusia scenejä mitkä ovat sitten vieneet tämän "ykköspaikan" AES:ltä  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletkos asentanut uusia sceneryitä? AES:n pitää olla aina ensimmäisenä scenery-libraryssa muuten ei toimi kuten pitää.

Kyllä mä yhen skenerin oon ladannu ja sen jälkeen kyl aes toimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa se kuitenkin tarkistaa, eipä siitä haittaakaan ole :) Oletko jollain uudella koneella käyttänyt? Vai onko lakannut toimimasta jokaisella koneella?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa se kuitenkin tarkistaa, eipä siitä haittaakaan ole :) Oletko jollain uudella koneella käyttänyt? Vai onko lakannut toimimasta jokaisella koneella?

Ei toimi millään koneella enää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli kun asensin aesin uusix niin. siihen tuli ilmoitus että Sieelä olis scenery inactive/Off. ( ???) Niin miten sen saa taas takas päälle?

Luna

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulle on nyt semmonen ongelma että AES ei toimi BBS:n A330:n kanssa. Kun yritän AESConfigilla säätä asetuksia, niin se väittää että ei ole yhteyttä simulaattoriin. Muilla koneilla AES toimii moitteettomasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AES laittaa sinne koneen kansioon tiedoston intelliscene.cfg. Koeta kopioida jonkun toisen 330:n kansiosta se sinne ja yritä sitten säätää. En tiedä toimiiko tämä kikka, sillä minulla mainitsemasi kaltaista ongelmaa ei ole esiintynyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään